לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Its Not Always Easy To Love Me Forever



Avatarכינוי:  Lindsay McGee

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


פף...

ממש עבר מלא זמן מאז שעידכנתי....

אתמול נגמר קורס מיכא"ל...

היה מצחיק, כי היינו צריכים לעשות הצגות ולצחוק על המדריכה...

ואני הייתי פיל עם חצאית ורודה, צעיף ורוד, ושלט שאומר אני ורוד.

ו...

ו...

כלום.

זהו.

בזה הסתכם העדכון המדהים הזה.

so fuck off....

(אבל לפני זה תגיבו... בבקשה)

 

 

אז מה...

כנראה זה לא היה אמור להיות ארוך...

אולי זה היה רק להכיר ולליווי לשירותים מדי פעם...

כי עזבת אותי, ואת כבר לא שמה עליי זין.

את פשוט מתעלמת ממני.

אבל שזה יפריע לך?

אני אף פעם לא הייתי החברה הכי טובה שלך, על אף שהיית שלי.

אבל החלפת אותי אז מה אכפת לך.

ואני לא מצאתי שום דבר שעשיתי שיכל לגרום לזה, כי במפגשים שאו אני או את לא שם ,

זה לא טוב

וכששתינו שם את מתעלמת ממני

אז זה לא טוב.

אז הכל רע.

 

Shut the f**k up, she said ,
I’m going f**king deaf your always too loud,
Everything’s too loud,
Now that all my friends left
This place is f**king dead
I wanna move out, when can we move out
This shit has got to stop,

Ill run away (away)

Get the f**k up, she said
Your life is meaningless
Its going nowhere
Your going nowhere
Your just a f**k up, she said
Ill live alone instead
She said you don’t care
I know I don’t care

Ill never ask permission from you,
F**k off I’m not listening to you,
I’m not coming home,
I’m never going to come back home,

I got too f**ked up again,
And passed out on your porch,
I cant forget you,
I cant forget you,

no sleep on this flight,
Ill think about the nights we had to get through,
How did we get through,

Ill never ask permission from you ,
F**k off I’m not listening to you,
I’m not coming home,
I’m never going to come back home,
Ill run away,

I think its time that I should leave ,
I think its time that I should leave ,
I think its time that I should leave ,
I think its time that I should leave ,

Ill never ask permission from you,
F**k off I’m not listening to you,
I’m not coming home,
I’m never going to come back home,
Ill run away ,

I think its time for me to leave ,
(ill run away)
I think its time for me to leave ,
(ill run away)
I think its time for me to leave ,
(ill run away)
I think its time for me to leave ,

נכתב על ידי Lindsay McGee , 22/2/2008 18:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





873

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLindsay McGee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lindsay McGee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)