לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

"איך זה מרגיש להיות בת 15"?


מחר אני אהיה בת 15 ושבוע. אז.. איך זה מרגיש?

הו, כמה שאלו אותי את זה בשבוע האחרון. זה מרגיש כייף, בוגר יותר, אני אישית ממש נהנת בינתיים מכל רגע(:

את יום הולדתי חגגתי בערב במסעדה, יחד עם כל החברות המקסימות שאין עוד כמוהן בעולם הזה.

היה כייף בטירוף, מצחיק, טעים, הרבה פלאשים, דורמן חתיך אחד*-*, המון תמונות, עוגה&גלידה, זיקוקים, שירי יומולדת.. וואו. היה מדהים.

לולא החברות הניפלאות שלי כל זה לא היה קורה, אני רוצה להודות לכן על הכל הכל הכל- אני אוהבת אתכן!

 

ואיך אפשר יום הולדת, בלי מתנות? אז כן, היו מתנות.. רק שהשנה משומה היו הרבה יותר מתנות P:

אמא קנתה לי ב24/7 ג'ינס, חולצה ווסט שחור ובנוסף מגפיים שחורות [לבשתי את זה במיסעדה], אבא קנה לי בדיוטיפרי מכשיר כזה שיש בו גם בייביליס, גם טוסטר וגם מחליק.. משהו מגניב בטירוף. החברות קנו לי "ערכת לילה" שכללה פיג'מה מאפרודיטה, סבון גוף, כרית ומיטה לפלא מהפנינג [אחת ה-מתנות^^], ועוד שתי חברות קנו לי דובי חמודיז עם בלונים מהממים, עם דוד שלי נסענו לנמל ת"א והוא קנה לי ג'קט וסריג של בלובירד, סבתא קנתה לי מעיל לבן ארוך כזה וטוניקה ירוקה וגם הביאה לי כסף, ועוד סבתא וסבא ודודות נתנו לי כסף. [עכשיו יש לי משהו כמו 900 ש"ח$-$]

 

 

הנה כמה תמונות מהיומולדת (H) יש משו כמו 70 תמונות, שמתי פה את אלה שהכי אהבתי.

[אני עם הפסיםXD]

 

 

היה מדהים, מדהים, מדהים. חבל שזה ניגמר. אבל לא נורא, עכשיו מחכים לשנה הבאה

כאן תם לו פוסט הסוויט 15, ענת

 

# 20/02: ישראבלוג עושה לי בעיות, ואני כבר כמה ימים לא מצליחה לעדכן פוסט :\

מקווה להצליח לעדכן בהקדם האפשרי.. אוהבת, ענת3>

נכתב על ידי , 13/1/2009 17:36  
103 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,983
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמגושרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המגושרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)