לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של גילי וטל


הבלוג הכי שווה ברשת!!!!!!!!!!!!!!

Avatarכינוי:  ג'יני וויזלי

בת: 25

MSN:  ג’יני וויזלי

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

התערבות


הפסדתי בהתערבות :(

גילי

נכתב על ידי ג'יני וויזלי , 3/10/2007 13:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שצריך לעשות


דברים שצריך לעשות! (אני יסמן קו כשעשיתי משהו):

לקנות ספר הארי פוטר 7

לסיים את הספר הארי פוטר 7

לעבור את גיל 10

לקנות כלב חדש

לנסוע לחו"ל

 לחגוג לטל יומהולדת

 לעבור לכלי נגינה כלשהו

לעבור תעודות(מחצית ראשונה )

לעבור תעודות (מחצית שנייה )

לקנות את הDVDשל הארי פוטר ה-2 וה-3 (הם היחידים שלא ראיתי) או לראות אותם

לראות את הארי פוטר ה- 6  וה-7(למרות שהם לא יצאו )

לקרוא ולסיים את הספר :"קיץ אחד ביחד"

 

נכתב על ידי ג'יני וויזלי , 2/10/2007 15:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש !


היי כולם , אני מבלה בחופש כרגיל ,מחרותיים יש לטל יומהולדת ,אני מתכננת לקנות לה מתנה היום ביליתי    בעבודה  של אבא ...... נו אתם יודעים . כרגיל בכל מקרה אני חושבת שמחר יהיה הרבה יותר כיף,אם לא אני יעשה אותו כיפי לא משנה מה  אבל גם היום היה כיף זה לא שלא היה כיף . התערבתי עם טל שאני יגמור את הספר שהתחלתי היום(נעלי בלט ) היא אמרה שאני לא אגמור ואני אמרתי שכן . מה אתם חושבים שאני יגמור או לא ?????

 

גילי ..........

נכתב על ידי ג'יני וויזלי , 2/10/2007 15:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יני וויזלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יני וויזלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)