לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קולות דישדושי

כל הקישקושים והיציאות שלי כאן! אולי! שווה כניסה תיראו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ברוכים הבאים לבלוג שלי!!!


פעם ראשונה שאני פותחת בלוג.....אני יעדכן עם יהיה הרבה כניסות לתגובות......תהנו! =]]

 

 

יום ראשון 30/9/07

 

בוקר-חופש! קמתי ב10- ע"י אחותי המנקצת בת-5, היא באה והעירה אותי, חפוצה שכמותה!

צחצחתי שיניים מהר והתקשרתי לחברה שלי שני ממעלה אדומים:

 

"היי שני מה קורה?"

"מצוין איך איתך? את באה לבת מצווה של נעמה?"

"ברור! אני מתה לבוא...אפשר לישון אצלך אחרי הבת מצווה?"

"סבבה יהיה ממש שווה! אז מתי את באה ואיך? באוטובוס?"

"לא, נראה לי שכשאבא שלי יחזור מהעבודה הוא יקפיץ אותי למעלה אדומים"

"סבבה, אז מתי הוא חוזר מהעבודה?"

"שניה אני ישאל את אמא שלי"

שאלתי את אמא שלי והיא אמרה שבסביבות 2 עד 3 בצהריים

"היא אומרת שבין-2 ל-3 בצהריים"

"סבבה קחי את המס' פלא' שלי ותתקשרי כשתצאו מהבית"

 

טוב אני אוכלת ארוחת בוקר,בביס האחרון צילצול טלפון, אחותי צועקת "עדן רוצים אותך" בטל' אני שומעת את מירב מאחורי הקו:

 

"היי עדן ממצב?"

"נחמד איך איתך?"

"מעולה.....יש היום פעולה בסניף...עושים טיול כל הסניף לכבוד סוכות באיזה שמורת טבע קרובה, תביאי כובע ומים"

"אוקי ביי"

 

טוב יש לי עוד זמן עד-3 נצא איתם לטיול,

מסתכלת לשמים-עננים, המון, אפורים, באינטרנט אומרים שיהיה יום מאוד אפל.....

נראה להם שאני יביא כובע?! בקשר למים, כולם יביאו מים, כשאני יהיה צמאה אני יבקש מהם...

 

כעבור חצי שעה במסלול....אני מתחילה להתיבש,חמסין, לכולם נגמר המים, ומהג'ריקנים- לא תודה לא רוצה לשתות את הרוק של כל הסניף.

 

מסקנה:לא להאמין לחזאים!

 

כל כמה זמן עוצרים לעשות לנו פעולות וחידונים אני יודעת מה.....ואני מתחילה להתעצבן על המדריכה שלי,

כל שניה אני מתלוננת אל משו אחר....

 

ככה עובר הזמן ואני מתחילה לעבור אחד אחד לשאול למי יש שעון, בסוף המדריכה שלי אומרת לי שכבר 2 וחצי,

עזבתי באמצע ורצתי הבייתה, אני מגיע הבייתה אפחד לא בבית אני מתקשרת לאבא שלי הוא אומר לי שהוא התעכב בעבודה,וכנראה שעד 4 וחצי הוא לא יחזור,אני מיד מתקשרת לשני ומודיעה לה:

 

"מה?!?! אבל ב5 הבת מצווה מתחילה..! תקחי אוטובוס מהר!"

"אבל בדקתי ואין אוטובוס! כנראה אני יעלה טרמפ"

"סבבה רק תעשי את זה מהר"

 

בדיוק כשאני סוגרת את הטל' אמא שלי חוזרת הבייתה ואומרת לי שבשום אופן אני לא נוסעת בטרמפים, כי בתקופה שלנו זה מאוד מסוכן...אני מודיעה לשני באכזבה ועכשיו הדבר היחיד שנשאר לי זה לחכות למתי שאבא שלי יחזור ולאחר לבת מצווה של נעמה...

 

 

 טוב אז יש לי זמן עד שאבא שלי יחזור

 אני הולכת לשכנה, היא עושה כל מיני דברים יפים תוצרת יד, לקנות אצלה מתנה לנעמה, אחרי הרבה זמן של לשגע למוכרת את השכל ב-"מצד אחד זה יפה אבל זה יותר וזה לא יתאים לה..."יצאתי אם מוביל יפה גדול...

 

עברה שעה ואבא שלי עדין לא חזר מנסה להתקשר ולא זמין שני מתקשרת אליי כל שניה לשאול מתי אני באה,נכנסתי למקלחת, יצאתי ואבא שלי עדין לא חזר ולא עונה בטלפון כלום....לא מצליחים להשיג אותו,

ב-7 כבר אבדתי תקווה לא מנומס לאחר בשעתיים לבת מצווה....שני אומרת שלא נורא וגם אם אבא שלי יחזור ב-10 אני יכולה לבוא אליה עדין ומחר נבלה ביחד.

 

אחרי שעה אני רואה את האוטו של אבא ליד הבית, אני רצה ומתנפלת עליו בצרחות, הוא מסביר לי שהיה לו הרבה מה לעשות במשרד והוא לא ידע שאני צריכה דחוף למעלה אדומים, ובקשר לפלא' נגמרה לו הסוללה.

 

הגעתי לחלק בסוף של הריקודים, סיפרתי לנעמה הכל, בקשתי סליחה ונתתי לה תמתנה....נדמה לי שהיא אהבה אותה...חחחחח...

שני שמרה לי כמה קינוחים, איזו חמודה היא. אחרי הבת מצווה ישבנו כל הבנות ורכלנו שעות...אחר כך הלכנו לבית של חברה של שני (בתיה) ועשינו לשני הרבה תסרוקות בשער....חזרנו לבית של שני ב-1 בלילה ואצלה עוד המשכנו לקשקש עד שנשפכנו ש-3 בערך.....

 

וואו....זה ממש כיף ככה לכתוב בלוג...זה ממש סיכום כזה של כל היום....טוב...אני מקווה שאני ימשיך לעדכן ושתגיבו לי.........

                       לילה טוב :]

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/10/2007 19:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקול דישדוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קול דישדוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)