לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המדופלם והפלצני שראיתם בחיים שלכם


that me!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אני על 100 !!!


אוקיי אז פוול זמן לא הייתי פה ולא עדיכנתי  כי יש לי חיים לא כמו רב הבלוגיסטים בישראבלוג (יצאתי במשפט הזה חשה)

בכל מקרה אז עשיתי הרבה דברים אני יספר מה קרה היום. קמתי,אכלתי , התלבשתי וואיי אני בן אדם ספישל מיוחד! ואז הלכתי לבייביסיטר אצל המיילדת שלי! (זה מיוחד כי אף פעם לא שמעתם על מישהי שעושה בייביסיטר אצל המילדת שהביאה אותה לאוויר העולם!) הילדים היו ממש חמודים ולא עשו צרות עשינו מן מסלול כזה לגולות והיה ממש כיף. אחר כך הלכנו להתארח אצל משפחה והיה מלא מלא אוכל! כולל מרק שוקולד(וזה גם זה מיוחד כי אף פעם לא שמעתם על מישהו שאכל מרק שוקולדXD) אחר כך הלכתי לצופים וקרו שם מלא דברים אבל למה שאני יספר לכם אה?!?!?! (יש לי חיים אנשים!)

 

הלכנו להודיה ראיתי השטן לובשת פרדה בפעם ה100 . אה ובחזור גם הייתי על מאה(משטרה) למקרה שיאנסו אותי או משו או שבני סלע יצוץ אהמדניאלאהמ.

ממ... עכשיו אני אצל דולב.. יאפ . וזהו

בלוג של מישהי חשה ושיש לה חיים.

לאב יו

נכתב על ידי , 13/10/2007 23:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הי חבריה!


אוף. אני חושבת שבלוג זה לא בשבילי כי הקב"ה לא בירך אותי בכישרון הכתיבה. וגם ככה אין לי סבלנות לעדכן על חיי המשמימים אז אני פשוט ייתן לכם עצה לחיים. תנסו לדפוק את ההראש שלכם במקלדת ותראו מה ייצא. זה עובד אנשים!

נכתב על ידי , 11/10/2007 09:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום היה יום חסר משמעות למדיי..


אוקיי אז אמרתי לאבא שלי שלא יעיר אותי אבל הוא שכח ובסוף כן! והייתי כל כך עצבנית שזרקתי את השעון מעורר שלי על הדלת( הוא נשבר אבל לא נורא נבקש מהסבא השען שלי חדש.. =]) אוקיי  ואז ציחצחתי שיניים וניסיתי לעשות את זה הפוך עם המברשת אבל הבנתי שזה לא בדיוק יעיל התלבשתי אכלתי קלילק לארוחת בוקר והלכתי לביצפר ( והיה שביתה נכון שזה עצוב כמה שאני חרשנית?!?!?!?!) והגעתי וגיליתי שחצי מהכתה לא הייתה אז למדנו אומנות והיה משעמם והבאתי את כל הלקים המזעזעים שלי לבצפר וחצי שכבה שמה אותם.. (נכון שהגזמתי???)  אחר כך הלכנו ב-11 הבייתה אני פשוט מרגישה כמו מישהי שאין לה מה לעשות בחיים!!!!!!! אז הלכנו למזרקה וחשבנו מה לעשות היום כי היינו צריכות לדאוג לעצמו לתעסוקה (זה מה שקורה שאין ביצפר ואני מוכרחה להגיד שזה חביב למדיי). ואז אחלרי ויכוחים ושעה שחיכינו לאוטובוס לקחנו קומדיה "על האש" והלכנו לרוני הבייתה! אכלנו גלידה ופיצה וראינו את הסרט שלא אהבתי. חזרתי הבייתה שתפתי כלים עם רדיו בפוול ווליום ואז גילתי שהשכן ממש בהה בי מהחלון כי גיליתי שאני רוקדת לקולות מוזיקה אירית וזה היה מאוד מוזר ופריקי מצידי..  ועכשיו אני פה על המחשב כותבת את כל הדברים שבןו אדם עושה בחיים שלו..  בקיצור היה לי חצי יום נורא חביב ניראה איך אני יבזבז את החצי השני של השביתה..

 

(אה ושכחתי לספר שהרסתי את המטאטא החשמלי עם הווילון שיט אמא שלי עכשיו נכנסת..נראה מה היא תגיד.. אני כזאת נזקקק!)

 יש לי כשרון ל..

לשפוך לאנשים קולה על הבגדים.

 לדרוך על אנשים

להרוס מכונות\דיוידי

להרוס את המכשיר שחותך סלט

להרוס את המטאטא חשמלי

ללכת לאנשים בין הרגלים

ללכלך בגדים

להרוס אותם עם אקונמיקה

להשמין

לשחק כדורסל

 

אולי יהיה לי כישרון למשהו יותר מכובד? דאמט!!!!!!!

יעל

נכתב על ידי , 10/10/2007 15:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאללי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אללי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)