לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לי משפט..P=



כינוי:  יהלי..=]

בן: 31

ICQ: 280401484 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008


 


שם המורה בכיתה א':יפה לזימי


הזיכרון הראשון שלך: שהיינו בשוודיה שהייתי בן שלוש והיה פארק כזה והיה בו םינה כזאת מגודרת על שני עצים מעץ ואז כל הילדים שמים את המוצץ על העץ וזה אין מוצץ....

 

האם נהגת לאכול דברים מוזרים?: לא ....

המקצוע הראשון שנכשלת בו: לא זוכר....


המקצוע האחרון שנכשלת בו: לא זוכר


האם עברת דירה? לא...


איך היית מגדיר את הילדות שלך במילה אחת?חרא שילשול כזה שעוד שניה יוצא לך...


השיר האחרון ששרת: לא יודע איך קוראים לו...


הדבר האחרון שצחקת בגללו:לא זוכר..


הפעם האחרונה שבכית: ואי מזמן....


האדם האחרון שראית: דידו...!!!


הדבר האחרון שאמרת: מתי אתם באים(להורים שלי בפאלפון הם בבסיס של רמת דוד עם אחי הקטן..)

הדבר האחרון שאכלת: פריכית


הדבר האחרון ששתית: מים...


השיר האחרון ששמעת: לא זוכר...עזבו אותי באמא ששלכם.....


הדיסק האחרון שקנית: זה ששומר עלי של שרית המלכה!!!!


הפעם האחרונה שעזרת לאמא: ואי לא זוכר....


הדבר הכי מטורף שעשית: לעשות סלטה משולחן בבית ספר לרצפה


הווה:

שיער נוכחי: שחור


בגדים נוכחיים: מכנס וחולצה בית...שניהם של בית....


תכשיטים נוכחיים: אין...


תמונה נוכחית במסנג'ר:אין מסנג'ר


חבר/ה: אין=[


אדם אחד שהיית רוצה שיהיה כאן ברגע זה: לא אכפת לי מי אני לבד בבית משתעמם מי שרוצה לבוא שיבוא אני גר ב.......


האם אתה עייף? כה


את מי אתה הכי רוצה לחבק :אפחד


ממה הכי נמאס לך?: מהכאב ראש שלי..


את מי היית רוצה להרוג?את מישל ...שכנה שמנה..ואת אח שלי הגדול....


עתיד:

מה הקריירה שלך הולכת להיות?:במאי


איפה אתה הולך לגור?: לא יודע...ואי אתם חופרים באמא שלי די....


כמה ילדים אתה רוצה?: 2-3...לא יותר...


באיזה סוג של מכונית תנהג?:לא יודע


איפה היית רוצה למצוא את עצמך בעוד 15 שנה מהיום?בערף פה....

 

חושב הרבה על העתיד?כה


מפחד ממנו? לא


וקצת בכללי:

להקה אהובה: אין


ספר אהוב:אני כריסטיאנה פ.
סופר אהוב: לא יודע


צבע אהוב?שחור


איבר שהכי מושך אותך :מותניים...

אתה תשמח כש: תהיה חברה


האם אתה חושב יותר מדי?לא עכשיו לפי התשובות...חח...רק קמתי...


אם יכולת לחיות בכל מקום בעולם, איפה?.תאילנד...

קפה אהוב: נס...אחד סוכר חום ורבע קפה ...שלושת רבעי מים רבע חלב...


ריח אהוב: דלק....


מה מכעיס אותך:שמשקרים לי....


מה היא האיכות שלך: ?????????????..................


האדם שעושה לך הכי טוב: צליל,דידו,סבתא...


חדר אהוב בבית:שלי XD
מקום אהוב בעולם: תאילנד...


מקצוע שנוא: ספורט

אוהב את בצפר? לא!

נרדם בשיעורים?לא..חח..


מעשן?: לא יענו רק נרגילה


נותן מעצמך?:כה

אוהב לפוצץ נייר בועות? מה פצפצים???....בטח..ואי אני חולה על זה...


לועס דברים?עכשיו לא...


אוהב להתקלח? כן...


אוהב להתעטש? ואי אני אוהב את ההרגשה לפני באף שזה מדגדג כזה...


שונא שנרדמת לך הרגל (או כל איבר אחר בגוף)?:ואי כה...


אכפת לך מאיכות הסביבה?: לא אבל אני משתפ פעולה על סימושית....


חוסך כסף למשהו מיוחד? כה לדיוטי פרי...לא שיש מה לקנות אבל בסדר...


קשר לחפצים?:היה לי פעם מחק...בשם גוניור ועכשיו פלאפון ששמו ויקטור


אוהב חולצות גזורות?ואי אני מת על זה...אבל אני לא הולך עם זה כי אני יראה  מוזר...


אוהב לטייל? לא


אוהב כפכפים? כןןן


לובש בוקסר?כה מפסח....


שמש או גשם? גשםםםםם


קר לך או חם לך?חם....


ילדותי?:כה אבל רק בבית בגלל אחי הקטן...


חולם בהקיץ?לא

 

 


המשך שאלון אחר שמצאתי בפורום:

 


בן אדם אהוב שהוא לא מהמשפחה: דידו
שפה אהובה: עברית...
מתקן אהוב בלונהפארק: ואי טא-גא-דה
בילוי אהוב: לא אוהב לבלות....
סרט דרמה אהוב: לא סובל דרמה..לא אוהב את המילה הזאת...
תוכנית אירוח אהובה: ליאור לשיין
מחמאה אהובה: לא יודע..
תוכנית רדיו אהובה: לא שומע רדיו ואם כה אז רק שירים ....

מה הוא כלי התחבורה האהוב עליך?אוטובוס ציבורי אבל....

מה היא העיר האהובה עליך,ומדוע?חיפה..יש שם הכל...

 אסוציאציות:
אהבה:כנות
יופי: אופי
פשע: ערסים..לא סובל אותם ללללא יודע למה זה עלה לי לראש?....
טלוויזיה: קומדיה
הורים:לפעמים מעצבנים....
ספורט: אין..כי אני לא אוהב ספורט
טוב: ואם זה רע אין כבר דרך חזרה אין כבר דרך חזרה....
רע: מכשפות...פפפפחחחחחחחחחחח..
מלחמה: קיץ...

 

 

נכתב על ידי יהלי..=] , 8/5/2008 11:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,292
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהלי..=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהלי..=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)