לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my way up



Avatarכינוי:  jaygirl

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

what goes around comes around


what goes around comes around


זה המוטו שלי אפשר להגיד,אני מאמינה שמה שאתה עושה לאחרים תמיד חוזר אלייך.
הדיעה שלי הוכיחה את עצמה כל החיים שלי. תמיד כשעשיתי משהו רע בסופו של דבר זה חזר אליי.
תשלח משהו לעולם ואתה תקבל אותו הדבר בתמורה.
עכשיו כשאני יושבת בחדר,מכונסת בתוך עצמי בדיפרסיה רצינית ביותר אני רק מחכה לעוד כמה ימים
שאני ירגיש הכי למעלה שאפשר. בד"כ כשהמצב רוח שלי על הפנים אני פשוט יוצאת,עם חברות
או עם כל מיני חברה וידידים לאיזה פאב ושוכחת מכל הצרות שלי, אז למה מגיעות תקופות שאפילו לזה אין לי כוח?
אני עושה רע לעצמי בזה שאני יושבת בבית, אני מרגישה רע עם עצמי בכל פעם שאני מתקשרת אליו אבל אני כלכך זקוקה לו עכשיו.
וזה יתהפך,ואז זה ייקרה לו... אבל אולי כבר יהיה מאוחר מדי? אני מפחדת מעצמי, שאני כבר לא יירצה אותו. כי כלכך טוב לי אותו.
אני נורא איטית אבל באותו זמן הפיוז שלי כלכך קצר.
זתומרת- יכולים להתייחס אלי רע איזו תקופה, ואני יכולה להמשיך לרדוף אחריי הבנאדם, בתנאי שהבנאדם היה טוב אליי בהתחלה
וכבר הספקתי לפתח אליו רגש כמובן. אבל לוקח לי זמן לעכל שמגיע לי רק טוב.
ואז הפיוז שלי נישרף,ואני מעיפה קיבינימט בלי לחשוב פעמיים, ובאותו זמן כשאני מעיפה מישהו לכל הרוחות
אני מתמלאת במעין אגו ובטחון עצמי מופרז שגורם לי לשכוח מהבן אדם בשניות,לפעמים עם צורך עז לנקום ולפעמים סתם לשכוח כאילו הוא לא היה קיים אפפעם בחיי.
למשל האקס המיתולוגי,בנזונה אמיתי. נתתי לו את החיים שלי ויתרתי על הכל בשבילו והוא התייחס אליי
כלכך רע,כמו שבחיים לא התייחסו אלי. זרקתי אותו, ושכחתי ממנו תוך שבוע,כי התחלתי להעריך את עצמי.
ותוך כמה ימים שמעתי מחברים שלי שראו אותו שוכב באיזה פארק כולו שיכור כשחברים שלו שוטפים לו את הפנים והוא בוכה
על כמה שהוא אהב אותי, זה עשה לי טוב,לא רציתי לנקום יותר. ואחרי חודש הוא התקשר והתחנן שאני יחזור אליו.
הגלגל עגול מותק,קיבלת.
אבל אז היה לי עוד מישהו וגרמתי לו לסבול כמו שלאף בנאדם לא מגיע,אבל לא יכולתי לשלוט בזה, רציתי לנקום במין הגברי.
ועכשיו הוא. עם אותה היסטוריה כמו שלי,זה אפילו בלתי יאמן עד כמה.
אקסית מיתולוגית שפגעה בו ובגדה בלי סוף ואחריה אקסית שסבלה כל יום שהייתה איתו ואז מצאנו אחד את השני.
אני בשלה למערכת יחסים והוא לא כלכך. אז בהתחלה הוא היה מניאק. ולמה אני שתקתי?
כי המשפט הזה כלכך חרוט לי במוח שלפיו כל חיי זורמים. חשבתי שאני מקבלת את התמורה על האחרון שגרמתי לו לסבול
אז חיכיתי, כמובן שמתי לו גבולות ולא הייתי סמרטוט.אבל חיכיתי. ותוך חודשיים קיבלתי את הנשמה שלי שכלכך טובה אליי
אבל אלוהים ישמור הוא הבנאדם הכי קשה שראיתי בחיי,כלכך קשה לפצח אותו והוא כלכך אטום לפעמים ואני מפחדת
שזה מה שישבור אותי. כמובן אם אני ייפרד ממנו יהיה לי קשה לשכוח. אוי אלוהים תן לי כוח פעם אחרונה.. לא להיתקשר אליווווווווו

עדכון-20:00 - הוא התקשר והזמין אותי לאכול בחוץ ולדבר- היה שווה להיתאפק
בתאבון לי אני הולכת לאכול!
נכתב על ידי jaygirl , 18/10/2007 17:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהי =]] ב-4/11/2008 14:26
 



תלות


אני שונאת את ההרגשה שאני צריכה מישהו שיגרום לי להרגיש יותר טוב.
רבתי איתו,ועם אמא ועם אחותי. אפחד לא מבין אותי קיבינימט.
אני לא כזאת קשה להבנה. את לחוצה הם אומרים לי. אני לא אוהבת לדחות דברים עד לרגע האחרון.
יש לי פקסים לשלוח ונשארו כמה ימים והם רוצים שאני אדחה את זה עד ליום האחרון.
הייתי עושה הכל לבד אבל זה מסמכים שנימצאים אצל אמא שלי ואצל אחותי.
קצת עזרה,זו בקשה גדולה מדי? רק  עזרה בלהביא לי את המסמכים שיעזרו לי להקל את שהותי בצה"ל בשנתיים הבאות.
אבל אני לחוצה מדי כי אני כלכך רוצה לשנות את הסיכויים שלי ולא להיות באיזה בבסיס ליד אילת או משהו בסגנון.
והוא,טיפש. לא מבין שג'י לא תמיד שמחה!
גם לי יש חיים וגם לי יש קשיים וגם לי יש מצבי רוח.
נכון,אני בדרך כלל אטומה,אני עצובה בדיוק ל5 דקות, ומחייכת חזרה,אבל הכל מתאסף בפנים וזה מתכון
למצב נפשי מעורער ולאישפוז במוסד.אז גם אני רוצה להישתחרר לפעמים, וחס וחלילה שהשחרור שלי
יהיה כעס או עצב,או צעקות או בכי, סך הכל, לא מחייכת ולא צוחקת ולא מקפצת ולא מזדיינת, רק יושבת לי בשקט שלי.
אז אתה חייב לשבת לי בווריד ולשאול מה יש לי היום שאני כלכך מוזרה ואיטית? אני מ-ב-ו-א-ס-ת!
אני לא פאקינג רובוט! תתרגל לזה שלא רק אתה מבואס ומנחמים אותך, גם אני לפעמים לא מצליחה לכבות את הרגשות שלי!
מה את רוצה למתנת גיוס? מה זו השאלה הדפוקה הזאת?
אתה באמת מצפה שאני יכתוב לך רשימה? שאני יפרסם רשימת מתנות? אתה חבר שלי ! תפתיע אותיתתתיתיתתיייי!!!
או שאל תעשה כלום,כמו שעשית ביום הולדת שלי, באת והזמנת אותי למסע קניות על חשבונך,
נכון זה נשמע נחמד, לא להיתבאס ממתנה לא רצויה ולבזבז את הכסף שלך על כל מה שאני רוצה
אבל דחיתי את ההצעה שלך,הייתי מעדיפה הפתעה וטיפת מקוריות. וגם עכשיו אותו הדבר? לא למדת כלום?
אצל אחותי עשיתי הזמנה,אצל אמא שלי עשיתי הזמנה, הם לא צריכות לעשות לי מחוות רומנטיות.
פאק,דביל שכמותך.
אני כלכך שונאת אותך ברגע זה ואני בכל זאת צריכה אותך שתעודד אותי על הטיפשות של אמא שלי ושל אחותי בימים האחרונים.
שונאת אתזה שהתרחקתי מכל החברות שלי ושאניטה בבסיס,למה אני לא יכולה לעודד את עצמי? למה אני בכלל צריכה אנשים אחרים?
למה הכל לא כמו בסקס והעיר הגדולה שאני יוכל ללכת לנחם את עצמי עם קופסת גלידה של ben and jerrys
ואז ללכת לקנות נעליים בשווי 200 דולר לזוג ולחזור הביתה שמחה ומוכנה לסערת רגשות חדשה שמלווה באיזה סטוץ...

הולכת לנסות את מזלי עם איזה שניצל קשה מהצהריים,
אמא,את בשלנית גרועה,תוותרי.



נכתב על ידי jaygirl , 17/10/2007 19:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jaygirl ב-18/10/2007 16:21
 



צבא


ביום שבת עלה לי חשק לתפוח אדמה מוקרם ברוטב שמנת ופטריות. זו אובססיה שפיתחתי לפני בערך שנה.

עד אז לא נגעתי בשמפיניון או בכל פטריה אחרת לו פעם אחת בחיי,ואני לא מאמינה מה הפסדתי.

מאותו יום שאכלתי לא הפסקתי ומאז אני מכינה פעם בשבוע תפוח אדמה מוקרם עם פטריות או ספגטי למרות שאני לא כלכך אוהבת.

הלכנו לפאב,אני,אדוארד ועוד שני זוגות. חברים שלו וחברותיהן הכלכך כלכך חפרניות.

לא יכולתי להנות מהפטריות והגבינה שהיו לי על הצלחת ,עד שהן הגיעו התענגתי מכל ביס שלקחתי,לחשוב שזה משהו שאני אוכלת כל שבוע ועדיין לא התרגלתי לטעם הנפלא הזה.

הן דיברו על צבא.עם כל הקיצורים,הראשי תיבות,הדימויים והחוויות... אם זה ייקרה גם לי,תירו בי!

הם התחילו להסביר לי מה יהיה לי ביום הראשון,ובטירונות,ואיך אני ירגיש ומימה אני הכי יהנה...

רעבק! כשאני יגיע לשם אני יראה ואני ירגיש לבד תשחררו אותי ותנו לי להנות מהתפוח אדמה שלי!

כל אחת התחילה לשאול אותי אם יש לי ת"ש ומה אני רוצה להיות ולא נתנו לי ללעוס בשקט...

עד שכבר אמרתי להן, "די! אתם סובלות שם,אז אל תסבלו בבית ואל תגרמו לסבל לאחרים!

אני ירגיש מה שאני ירגיש כשאני יתגייס ואני יראה לבד איך השירותים ניראים, בואו נדבר על משהו אחר"

אז הן הפסיקו לכמה דקות והמשיכו לדבר לעוד 3 שעות,על השעון! עד שכבר אמרתי לחבר שלי שאני רוצה לפרוש הביתה.

אני רוצה להתגייס בגישה טובה וככה אני בטוחה שהטירונות תעבור לי בסבבה, למה לבאס לי את החיים ולספר לי

שיצאו לי חצ'קונים על הגב כי לא יהיה לי זמן להיתקלח? זה כולה כמה שבועות של טירונות למה לטחון תשכל ביציאה

שאמורים להנות בה...?! אם אני לא שואלת ולא מדברת על זה אז אתם רואים שאני לא מתרגשת או לא חוששת

מהגיוס הקרב עוד שבוע ויום,אז תסתמו תפה, ותאכלו את הגאד דם תפוח אדמה שלכם!!!!!


ובנימה רגועה יותר ופחות מתלוננת.

קניתי כבר כמעט הכל. ביזבזתי כלכך הרבה כסף ועדין יש הרגשה שלא קניתי כלום.

אני מרוצה מהחוטינים החדשים שקניתי

(ככה אומרים? חוטינים, חוטיניים? חוטיניקים?)

ומפיג'מה שאני מקווה שיזדמן לי ללבוש ושאני לא יירדם תשושה במדי ב' מסריחים.

שיהיה לי בהצלחה!

 

נכתב על ידי jaygirl , 15/10/2007 14:10  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-17/10/2007 22:37
 



לדף הבא
דפים:  

366
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjaygirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jaygirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)