לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כנסו תיראו, גם הזמנה אתם צריכים?

Avatarכינוי:  תמרול

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

צר לי לבסר....חח


 

טוב אנשים אז ככה....יש לי החלתה והיא מאוד רצינית...חחח סתם:

 

בגלל כמה סיבות אני החלתתי לסגור תבלוג..... כן כן אני יודעת שזה מאוד עצוב אבל אין מה לעשות...חחח החיים שלי לא מספיק פיקנטים לבלוג...חחח ואין לי מה לכתוב בו....אז זהו זה הפוסט האחרון שאתם תיראו ממני בבלוג הזה!

אבל אני מבקשת- לא צריך לבכות אני יפגוש אתכם וידבר איתכם...חח סתם סתם....

 

טוב אז קיצר בהיי...חח

 לאב יו

 

תמרול

נכתב על ידי תמרול , 21/10/2007 22:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

השביתה קצת מתחילה לעצבן.... מתחיל להיות קצת משעמם ואין מה לעשות (אם אתה גר בקיבוץ זה שונה) אבל....למרות שיש לנו פעילויות כל יום הם בקושי מצליחות ואין מה לעושות בשכבה חוץ מלראות סרטים תקועים (השכבה זה המועדון שלנו בקיבוץ).....

 

לא רק השביתה מעצבנת אלא גם ילדים מתחילים (או ממשיכים) להיות מעצבנים!

היום למשל אני וחברהשלי ראינו סרט בשכבה והיה ממש סבבה.... עד שחבורה של בנים נכנסו.... הם התחילו לעצבן אותנו ולהפריע לנו בסרט...אמרנו להם להפסיק....ילד אחד או שניים הפסיקו אבל כל השער המשיכו! חברה שלי ממש התעצבנה ובעיקר על ילד אחד הם התחילו לריב והחברה שלי ממש נעלבה וזה... קיצר היה ממש מעצבן ולא ראינו תסוף של הסרט :(

דווקא היה ממש חמוד....

טוב קצת חפרתי אבל משעמם בשביתה לא?!?!....(למרות שלא בא לי בצפר)

לאב יו

תמרול

נכתב על ידי תמרול , 17/10/2007 22:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטפריצה! כי היה באלי!


שלום לכוווולם!

טוב אז באתי לעשות לתמר פוסט פריצה בשביל שיהיו לה המון המון המון כניסות =.="

כי עכשיו אין לה XD

סתאאאאם!

 

טוב לינדר העלתי לך את העיצוב ואני מקווה שתאהבי, סידרתי לך רשימות אל תיגעי בכלום רק תכתבי,

אז ככה צריך לכתוב ברשימה של הכתר על עצמך.

ברשימה של הלב דברים שאת אוהב,

וברשימה של החלב החמוץ תכתבי דברים שאת שונאת.

 

נמנמנמ... זהו בערך!

אם למישהו בא שאני אעצב לו גם את הבלוג (לא שזה יקרה אבל נגיד)...

אז אני תמיד כאן בבלוג הזה.

 

תלונות רגילות של איתמר ייתקבלו בברכה,

נו אני יודעת שגם בלי הזמנה שלי הן היו באות,

אבל עכשיו הן מתקבלות בברכה, נצל זאת...

 

טוב יאללה בייי לינדר!!!

וחג שביתות שמח לכולם!

 

אוהבת, אוסאן...

נכתב על ידי תמרול , 15/10/2007 13:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמרול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמרול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)