לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כנסו תיראו, גם הזמנה אתם צריכים?

Avatarכינוי:  תמרול

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

וואי איזה מעצבנת!


 

אתמול חברה שלי ניסתה לעבוד עלי ועל איתמר (והיא גם הצליחה)......איתמר התחיל לדבר איתה במסנג'ר ואז הוא אמר לי להתקשר אליה ולהגיד לה להפסיק לעבוד עליו.....לפי שהתקשרתי שאלתי אותה במסג'ר היי מה קורה.?....וענו לי זאת לא נעם, נעם לא נמצאת... אז התקשרתי אליה ומישהיא אחרת ענתה לי היא אמרה שהיא בדרך לבית חולים והיא לא יודעת אם היא יכולה להגיד לי למה...

אחרי כמה דקות ניפגשתי אם איתמר ואמרתי לו שמישהיא ענה לי לפלאפון של נעם ואמרה לי את כל הדברים האלא...הוא אמר שהיא אמרה לו שזה בגלל שידיד שלה נתן לסמים........

ואנחנו נכנסנו כזה ללחץ!....כמעט התחלנו....אחרי איזה 5 דקות אני מקבלת טלפון מנעם והאישה הזאת אומרת לי כל מה שאמתי לך ולאיתמר אל תגידי לאף אחד אני לא רוצה להסתבך וכל אלא.......ואז אני ואיתמר עוד יותר נכנסנו ללחץ!

וישר אחרי השיחה הזאת אני מקבלת טלפון מנעם עצמה עם הכל שלה וכולה צוקחת ואיתמר ואני רצינו להרוג אותה...! היא כזאת מתומטמת!.וואי שזה לא יאומן!

אבל בכל זאת...נעם אני אוהבת אותך.....! אבל אני יהרוג אותך באמת אם את עושה את זה שוב!

תמר

נכתב על ידי תמרול , 13/10/2007 14:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואי למה למה היו צריכים להמציא את יום שני!?!?!........גם למה לא עשו שביטה מהיום!!!! יום שני זה היום הכי אבל הכי משעמם בשבוע אפילו יותר מיום רביעי!
מזל אבל מזל שהיה ספורט! היה כל כך מצחיק!!!!! מי שלא יודע אני עם הבנים בספורט כי לא אהבתי את מה שעשו בשיעור של הבנות אז אני וחברה שלי עברנו!

*******

יש לי עוד מה לספר אבל אני צריכה אישור מאיתמר אז איתמר תענה ליי!

טוב זהו לעכשיו

לאב יו

תמר!

נכתב על ידי תמרול , 8/10/2007 19:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק שתדעו...


 

אין לי אפד ואני לא אוהבת מישהו אז מי שמעוניין אני פנויה...חח

איתמ ררציתה משהו טוב עליך?... אז הינה:

אתה ילד חמוד וידיד טוב....חחח 

ולכל השאר- חולה עליכם!

תמר!

נכתב על ידי תמרול , 7/10/2007 16:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמרול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמרול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)