לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ilana’’s blogiada


קטנה אבל גדולה

כינוי:  שתיים סוכר

בת: 26

ICQ: 465009963 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

באסה!!


היי לכולם מה קורה אני אחלה! אתם בטח חושבים למה הכותרת משונה אני יגיד לכם החופש היום ניגמר אוקיי אז תקשיבו:

א. מיצד "באסה שחוזרים לבצפר"-זה טוב למה?-כי ככה לי היה מ-ש-ע-מ-ם!כן משעמם!

ב. מיצד"איזה כיף! חוזרים לבית-הספר"-זהרע וטוב למה?-כי מיצד רע היתנו לך הרבה שיעורים בימיוחד לי!

מיצד טוב-ככה לא אהיה משעמם כמו בחופש! חחחחה!

ג.מיצד" כל התשובות נכונות"-אז אין לי על מה לדבר על הצד הזה!חחחה!!

 

 

וגם..

מי שאוהבת סימס יגיד אני! חחה!-

 

 

זהו זה הכל להיתראות! בפוסט הבא ייאלה ביי ביי!

נשמות חחה!

נכתב על ידי שתיים סוכר , 27/4/2008 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי וחופשה!


היי לכולם אני בחופשת פסח! יש!!!

אני יודעת שאין עדיין פסח אז עשו לנו מוקדם יאוו זה מה ממש כיף ביום שבת ניראה לי  לא מחר אז אני הולכת לאיזשהו הופעה לא זוכרת

לא חשוב אבל כיף לי בכול זאת!וגם בכול זאת חג פסח שמח לכולם שאהיה לכם טעים ביגלל המצות וזהו,אין לי עוד מה להגיד אז ביי בפוסט הבא!מאילנה חנין מנהלת הבלוג.

חג פסח שמח!

נכתב על ידי שתיים סוכר , 11/4/2008 08:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





432

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשתיים סוכר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שתיים סוכר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)