לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני מעניינת אולם מרגישה בודדה למרות שאני מוקפת אנשים ומחפשת עניין נוסף


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


די
נכתב על ידי , 5/10/2007 22:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצבים


יש מצבים שאתה פועל ופעיל בהמון תחומים ואז גם כולם מבקשים את עזרתך אתה מרגיש לפעמים גם עייפות מכל זה אולם אלה גם הדברים שנותנים לך את הכח להמשיך

אולם מגיע רגע שהאפרוחים יוצאים מהקן ואז אתה מרגיש חסר אונים מול מצב שבו כבר לא זקוקים לך ממש כמו שאני מרגישה כעת

פתאום צצה לה משפחה חדשה ומצב חדש שבו אתה לא נדרש לכלום ואז זה גם הזמן שאתה מרגיש את הריקונות אשר מתלבשת לך על החיים בלית ברירה אתה מנסה לדחוף את עצמך לדברים אחרים , לפעמים יש לך את הכוח ולפעמים לא יש מצב שאתה נגרר להרס עצמי וגורם לעצמך דברים שאתה בזמן ובמקום אחר לא היית נגרר אליהם

הייתי רוצה לקבל עיצה כיצד מתמודדים עם מצבים כאלה

נכתב על ידי , 5/10/2007 21:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 46

Google:  29329







© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmictzi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mictzi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)