לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היומן שלי


זה היומן שלי פה אני כותבת מה שאני רוצה אני לא מצפה לתגובות ולא לשם דבר אחר אני כותבת את מה שני מרגישה באותה השניה שאני על המחשיב העיצוב (רק התמונות ליפעמים) לא הישתנה רשימות לא הישתנו כלום זה יומן ולא שם דבר אחר !!! בקיצול אל תצפו ליותר מידי.....

Avatarכינוי:  ~מזה משנה~

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


 

אופה למה

החברה הכי טובה שלי כבר לא ממש הכי טובה

רק השנה היתחלתי לילמוד איתה

אבל תמיד הינו חברות

אבל שנה שעברה היגיע ילדה חדשה לישוב שלי והיא הפחה לחברה ממש טובה שלה

ומאז אני לא ממש בראש שלה (של החברה שלי)

הן שפוט שפוטות אחת של השניה

ואם אני מבקשת מימנה משהו היא לא תסקים

ושהחברה החדשה שלה מבקשת אז היא כן מסקימה !!!!

אופה

מהחברה שיודעת אליה הכול אבל ממש ממש הכול

לחברה שבקושי זוחרת את התאריך של היומולדת

שלה (למרות שאני כו זוחרת)........

למה למה היא הישתנתה קכה!!
זה ממש מרגיז וגם זו שנה ראשונה שלי בבצ'פר איתם

וציפיתי שהיא תקיר לי את הילדים אבל

היא לא ממש ......

אני מקירה בנות אבל רק מהישוב שלי

כי זה בצפר של שני ישובים

אוף............

די היא ממש מגעילה !

 

 

נכתב על ידי ~מזה משנה~ , 10/10/2007 23:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אה......

בלוג חדש זה הבלוג השני שלי

יש לי אוד בלוג זה והוא בלוג שאני

כותבת שהחברות שלי גם ניכנסות

הבלוג הזה הוא היומן שלי

ואני לא רוצה שהחברות שלי יהיו פה אז יש לי אוד בלוג

טוב אני סתם מדברת שתויות

ותיתרגלו כי פה אני פשות כותבת

סתם כי אני רוצה ומתי שאני רוצה

טוב אז ביי עד הפוסט הבא

נכתב על ידי ~מזה משנה~ , 5/10/2007 23:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~מזה משנה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~מזה משנה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)