לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הכי עשירים בעולם התגלו כחיים שקריים שהתנפצו לי מול הפנים. נפילות מכל סוג אפשרי ,אכזבות,קשיים כלכליים וסכינים בגב מהסובבים זה רק חלק מהדברים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

המשך לחיים אבודים


היי... מה קורה  הפתיע אותי תגובות האנשים שרוצים לשמוע את סיפור החיים שלי.  בטח רוצים לשמוע על הזיונים והיו הרבה כאלה..אין מה לעשות ,פריוולגיה של בעלי מועדונים וחוסר מחשבה והתלהבות של ילדות.  כן ..יש בטח שרוצים לשמוע איך עשיתי המון כסף והמון זה מילה בעדינות.. אבל קחו בחשבון שלא נשאר כלום ,הכל הלך בהימורים ובזבוזים מטורפים. ובטח יש כאלה שכנראה מנסים לדעת במי מדובר כי נתתי הרבה פרטים קטנים ומזהים...ואין ספק קצת הגזמתי בפרטים.  אבל אני מבטיח למצוא זמן לשתף אתכם בסיפורים המטורפים ביותר שתשמעו על חיי הלילה על כסף גדול , על בחורות שעד היום אין לי מושג איך קוראים להם ,על הימורים ועל זוגיות עם אישה מדהימה שכנראה התפןצצה בגלל כל האמור ..  אז נשתמע 

נכתב על ידי גוסס מבפנים , 7/10/2007 16:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  גוסס מבפנים

בן: 54







© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגוסס מבפנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גוסס מבפנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)