לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איבדתי את הזהות את הרגשות ואת החיים


הגיעה הזמן להחזיר אותם!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

^$^%$##$@!#


"האם כדאי לחיות?
באופן כללי, כן. אם לא נולדת, המגבלות שלך עצומות. אנשים לא שמים עלייך, אין לך השפעה ואם תנסה לקבל שולחן במסעדה יתעלמו ממך.
מצד שני... החיים לא כאלה שונים(במיוחד השולחן במסעדה)." אז זהו זה שאני חושבת קצת אחרת.... דני סנדרסון מציג את זה כדבר שלילי, האם זה באמת?
____________________________________________________

טוב החיים שלי מההתחלה זה בטח לא מעניין(לא יודעת מה כותבים אני חדשה),
מה שאני אעשה זה ככה אני הולכת לנהל פה מעין יומן קטן... לאט לאט אתם גם תבינו לפיו מי אני מה אני ו... בייחוד מה אני.... ומי שמבין שיגיד לי כי באמת שכבר אין מושג!
נכתב על ידי , 7/10/2007 00:57   בקטגוריות אנשים, אני, פסימי, פוסטים מהיומיום., וכאלה, אישי, רגשות, קטגוריית שום (שום-קטגוריה), להיות או לא להיות? אני וחיי, חיים, יומיומי, יום-יום, על עצמי, כל מיני, כללי, שונות, ציטוטים, מחשבות, מחיי היומיום, מחיי היומיום, מחיי היום יום, מחיי האישיים, נו קטגורי, החיים שלי, הגיגים, הגיגים., בכללי, סתם, סיפורים מהחיים, סתם..., סתם כזה, טקסט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwrong D.N.A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wrong D.N.A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)