לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עם אתם אנשים חברותיים שאכפת להם מאחרים וחייהם מעניינים אותכם כנסו, אם לא תשרפו בגיהנום...!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מה היה היום ביום המשעמם וחסר המשמעות שלי..


היי נשמות פתחתי בלוג, דבר ראשון אני רוצה להודות לכמה אנשים והם: אביטל וקריסטינה (מהכיתה) ועל מה אתם שואלים... אז ככה:

לאביטל שהכירה ביני לבין ישרא-בלוג, ולקריסטינה על הרעיון לפתוח אחד...

היום היה אמור להיות מבחן בחשבון הוא לא היה איזה חרא).

לעומרי יש היום בר-מצווה מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

והיום התחילו הבחירות למועצה בבצפר שלנו וקריסטינה, נעם מנסות להבחר אז בהצלחה אני עדיין לא יודע במי לבחור שתיכן חברות טובות שלי אני מתקשה לבחור....

ועכשיו כמה מילים לגברים שקוראים את זה תעשו לעצמכם טובה ותמנעו מלצאת בערב עם כל הידידות שלכם ולשמוע את השיר GIRLFRIEND של אברין לבין יותר מפעם אחת כי השיר יטמטם לכם את מוח ואחרי יום לא תוכלו להפסיק לשמועה את השיר.... אבל אבריל עם את שומעת אותי אז את וונסה הדג'נס שתי מלכות ולעולם יש מזל שנולדתתן....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ונסה הדג'נס מלכה אני לא יכול לחיות בלעדיה ובלי אבריל!!!!!!!!!!!!!

כנסו ובדקו מה הפוזה שלכם http://roev.mustigman.com/p/posor.html

לא מזמן נזכרתי במשפט חכם שמשהו אמר פעם: "ערבי טוב זה ערבי מת ערבי גבר זה ערבי... בקבר!

נכתב על ידי eran060 , 14/10/2007 17:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  eran060

בן: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeran060 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eran060 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)