לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Art of my Fantasy



כינוי:  אומן ערום-TAF

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

המדים כחולים


יושבת לידי באוטובוס במדי שירות בתי הסוהר צמודים, כחולים שמבליטים לה את הרגליים והחזה, פנייה מופנות לעבר החלון והיא מדברת בטלפון.

 

 שערה החום החלק אסוף בקפידה עבר על פניי וניחוח השמפו נישא אלי. אני מקרב קצת את ראשי להמשיך להריח אבל היא שמתה לב ומביטה בי במבט חוקר עם קצת חיוך על שפתיה.אני לא זז וממשיך בשלי חוקר גם אותה מביט בשפתייה האדומות, האף הקצת מחודד. היא מביטה לתוך עיניי ואני לעינייה , הן כל כך נוצצות מלאות שמחה שדי חסרה לי עכשיו, היא מרימה גבה וחיוך משתרעה על פניה, אני חוזר על אותן הפעולות והיא מתחילה לצחוק - הצחוק שלה הצליל והחיוך שלה הזה שלה ממלאים גם אותי, גורמים לשכוח מכל מה שקרה לאחרונה.

 

 אנחנו מתחילים לדבר, שיחת הכרות קצרה לא יותר, מלאה בחיוכים האלה שלך, חיוכים כל כך יפים שמקפיצים לי את הלב.

 

אני מרגיש את היד שלי מטיילת על הירך שלה, מלטף בקצות האצבעות והיא משמיעה קול מתענג, היא מניחה את היד שלה מעל ידי והיד השניה מלטפת את פניי... המגע הזה כל כך רח כל כך עדין עדין, כל כך נעים ואני עוצם את עיניי אני מרגיש את שהיד שלה מתיישרת נחה על פניי כששפתיה נושקות לשפתיי, נשיקה עדינה קטנה וקצרה שגורפת עוד ארוכות שנותנות להרגיש את הקירבה בינינו.

אנחנו יורדים מהאוטובוס יד ביד כשהשמש מחממת אותנו, הולכים לאחת החניות הלא רחוקות והחשוכות במיוחד, אני מצמיד אותה לקיר וידיה שלובות בידי בצידי גופה, אני מרגיש את החזה שלה עולה ויורד במהירות ניתן היה לראות את קצב הלב שלה כמעט. נישקתי אותה, נשיקה סוערת נשיקה שהקשתה את הכלי שלי והרטיבה אתה. הזזתי את ידה לעבר האזור והיא החלה לפתוח את כפתורי הג'ינס שלי מביט בה , בפניה שעטו חיוך חרמן ומבט מלא תשוקה היא ירדה על ברכיה בעודה מביטה בי היא העבירה את אצבעותיה עליו והרטיבה אותו בלשונה מלקקת אותו לכל אורכו ומנשקת, מוצצת ומעבירה עוד קצת את אצבעותיה עליו. הרמתי אותה והחלתי להפשיט אותה, החולצה המיכנס החזייה והתחתוני בוקסר החמודים שלה ירדו, אבל ככל שיותר פריטים ניזרקו לצד מחשבותי זרמו למקום אחר, מקום אפל עברו רק שבועים וקצת והפצעים עוד לא הפסיקו להתרפא המשכנו והיא כרכה את רגליה מסביב למותני , הקיר הקר נוגע בגופה החסוף והיא מחכה שאני אכניס, הרגשתי את לשונה עוברת על צווארי, כל כך שנאתי את זה פעם אבל עכשיו זה הרגיש כל כך נעים, כל כך אמיתי ניכנסתי לתוכו בכל אורכו והיא פלטה ענקה קטנה, מנסה להחליש את קולה כדי שלא ישמעו אותנו ונתנה לי להמשיך, המשכתי להרהר מקשיב לצלילים שהיא מוציאה, הם נישמעו כל כך חמודים במיוחד שהיא ניסתה להחלישם, הרגשתי איך היא מנסה להאט את הקצב מצידה אבל לא התייחסתי והמשכתי שמעתי איך הצווחות החלשות והחמודות הפכו לגמירות חזקות בפעם הראשונה ובפעם השניה... אבל לא יכולתי גם אני להיות איתה היתי שקוע במחשבות אחרות, עברה כמעט חצי שעה והחלטתי לנסות להתמקד בה שדיה הזקורים שהתחכו בגופי, עורה השזוף נע יחד איתי, המשכתי לחקור אותה את גופה החטוב ולהתרשם עד שהיתי כולי איתה שוב, מזמן לא קיבלתי את זה ככה הנשימות שלה התחילו להישמע עייפות וגם אני התפלאתי שהצלחתי להחזיק הרגשתי שוב את הקיווצים והקול שלך ניהייה חזק יותר הרגשתי איך הזרמים ממלאים את הקונדום ואותה נושכת חלש כתף שלי.

 

עצרתי והבטתי בה את אמיתית? איך אני מכיר אותך רק שעתיים וכבר מרגיש שנתת לי את כל מה שרציתי להרגיש עכשיו? אז אולי באמת אין צורך שאני אאשים את עצמי, אולי כבר איבדתי את עצמי איתך, נתתי יותר מידי, ועכשיו אולי באמת יש מישהי שיותר טובה ממך בשבילי, אולי זאת היא החיילת בכחול או כל אחת אחרת , אבל את כניראה כבר הפסדת אותי... 


עוד פנטזיה? המספר ששמור לי בטלפון עדיין לי זה ניראה די מציאותי...

נכתב על ידי אומן ערום-TAF , 6/5/2008 15:54   בקטגוריות אירוטי, דף חדש, הצגה עצמית, סקס, סקס ואהבה, סקס ופנטזיות, אהבה ויחסים, סיפרותי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאומן ערום-TAF אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אומן ערום-TAF ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)