לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lala Land.



Avatarכינוי: 

בת: 92

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

הרבה זמן שלא עדכנתי + תמונווות


טוב לא ממש היה לי כוח לעדכן

וגם לא זמן -.-

 

היה את הסיור בשלח , טיול פתיק , הרבה בגדים חדשים , הרבה מבחנים ועבודות וכל מיני זיינים אחרים

די מזה מיציתי את בצפר !

חודשיים באמת למדתי הכי טוב והכל והציונים שלי ממש טובים אבל חאלס נמאס מהמחנכת המכוערת הזאת פיונההההה

כל הזדמנות שיש לה היא תרד עלי  . עם שם כזה לא  הייתי יוצאת בכלל מהבית אז שלא תדבר בכלל .

 

וגם כן המורות לערבית של"ח ולשון יאללה מה הן חושבות זה לא אשמתי שהן מפגרות ובגללן יש לי כבר איזה 10 הפרעות אני בחיים לא יתקבל למטרו =.=

 

וכל הזמן לחץץץ יום שישי מבחן בתנך יואו מי בכלל יודע תנך מזה החרא הזהה

וגם יום ראשון באנגלית עם המורה המפגר הזה שלא יודע אנגלית בעצמו מה הוא מלמד בכלל

וגם כן העבודה בשלח שולחים אותנו לצאת לשדה לחפש חרקים ולצלם אותם

באמא שלי הבצפר הכי מפגר בעולםםם

 

ובכלל ראיתי היום תלוח מבחנים

כל יומיים מבחן . מה הם חושבים שאנחנו יאו

וגם כל חופש חנוכה יהרס כי איך שחוזרים יש איזה 100 מבחנים.

ומה שעוד מעצבן אותי זה הילדים המפגרים בבצפר בא לי פשוט לירות בהם אחד אחד שונאת את כולם איכסע חרא בצפר באלי מטרו

 

טוב לפחות הציונים במבחנים במת' ופיזיקה טובים  <: 91 ו-92  שזה ממש טוב.

 

ועוד משו טוב זה הבגדים שקניתי בזמן האחרון חיחיחי אני אוהבת אותם <:

 

טוב תמונות מהטיול והסיווור D:

 

מהפתייק

 

 

אוף אנלא יכולה לקחת עוד תמונות כי הפייסבוק החליט להיות הומו

 טוב ביושששששש

נכתב על ידי , 23/11/2009 22:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,876
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShirkus :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shirkus :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)