לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WELLCOM TO...


GIVE ME ALL YOUR POISEN!

כינוי: 

בת: 32

MSN: 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

היהודים..!


כמה פריקים קשוחים ואפלים! כמה פרחות עם שיער בלונדיני אדום...כמה טמפונים התעופפו שם1~#!$?

חחח סתם מה אני רוצה?

בכל מקרה היה כל כך כיףףף אהההיאייעיט כפי שאתם רואים קצת התחרפנתי..=\\

אז ככה ההופעה היתה אמורה להתחיל ב-9 והיא התחילה ו-11 וחצי..=\\

היתה להקת חימום כזאת מעפנה..חיקוי זול של Nightwish ו- Arch Enemy.

כמה חשות עם כל ההדבנגינג...אין איך לתאר את זה חוץ מזה שזה היה פשוט מצחיק..=]

ואזזז סוףסוף הם הועילו בטובם לעלות..יאיי!

הם פשוט לא רצו לרדת מהבמה הם שרו את כל השירים של האלבום החדש,כולל שירים מהאלבום הקודם,כולל שירים שלא הכרתי..=\\

ניו יורק סיטי היה מדהים :O

עכשיו שרק יגיעו לנתניה ואני אלך אפילו לבד..(אבל אני יודעת שהדס תבוא איתי..P: נכון הדס?O_0)

 

החלטתי לעלות תמונות אין הרבה..אז הנה:

 

 

אני ואלינה :) אני ואלינה :)

אני ואחותי..=] אני ואחותי..=]

לא מבינים כלום..אבל זה תום..שיש לו נטייה לזיין לקהל תמוח לפני שיר..333> גרררר.

נכתב על ידי , 30/9/2007 10:52  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,909
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לX Liz X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על X Liz X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)