לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ThiS Is my LifE


..............................

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

גשםםם D: עוד כמה דברים....


 

 

גשם גשם משמיים משהוא עם טיפות או מים ...

אני לא זוכרת את השיר אבל

העיקר שיש גשםםם

סוף סוף גשם אמיתי

ו... 

ירד ברד בדרום ספרד

מי ששמע את הרעמים

איזה לחץץץ

זה נשמע כאילו משהוא יורה אלייך :(

אבל חוץ מהרעמים אני אוהבת את החורף

ולא בגלל שיש לי יום הולדת בחורף

טוב זה כן העיקר

אבל לא רק זה :)

24.2

אני לא רומזת כלום

חחחח XD
קארינה איזה באסה שבדיייוק ביומולדת שלי

יש לך טיול שנתי :|

אבל לא נורא פעם אחרת

בכל מקרה אני חוגגת אותו רק במוצאי

שבת :)

איזהה כיףףף בפברואר או במרץ אני נוסעת לחרמון

ואני יבנה איש שלג :)

אם גזר וזייתים

XD

מזמן לא הייתי בחרמון

בפעם האחרונה אני וקארינה בנינו איש שלג [=

ואז אנשים שאלו אותנו אם אפשר להצתלם איתו

היה מזה כיפפפפ

 

*************

 



**************

 

איזה כיפפפ לענבר היא הייתה

באילת D:

איזה שבוע ימים

אוףף גם אני רוצה לסוע :(

ענבר ?!

ירד גשם באילת

לא ממש ניראה לי אבל זה יכול להיות :|

 

***************

קארינה תתחדשי על כל מה שקנית

זה ממש יפההה :)

 

*************

 

יוווו קניתי סקיני שחוררר

ממש יפה

בנתיים רק קארינה ראתה אותו

ועוד כמה ילדים בכיתה

:)

עד שמצאתי מכנסיים שבאמת מתאימים לי

ניראה לי עבר שעה או שעתיים

רק לחפש מכנסיים

(חרוז) XD

 

 

**********************

 



 

אנשנושים

תגיבוווו :)

3>>>>

********************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2008 08:34  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

מי שמקיר את שניר יודע שהיא עברה לקרית ביאליק

אז... אתמול היא באה לבקר אותנו בטל אל

והיא סיפרה שהיא פגשה שם כמה חברה והיא

דייי התחברה אלייהם ...

והם סיפרו לה שלפני כמה שנים

הייתה להם חברה שהתעבדה

וזה אמיתי !

אז הם רשמו שיר במיוחד לילדה הזאת שיר ממש עצוב :(

אני כמעט בכיתי ששמעתי אותו

אחרי שהיא אמרה לנו את זה

אז שאלנו אותה שאלה ממש צפויה :

למה היא התעבדה ?

והיא אמרה לנו שזה בגלל שאבא שלה הרביץ לה כל הזמן

אחרי שהיא אמרה לנו את זה השתתקנו

ניאלי לא דיברנו שעה שלמה

זה היה ממש עצוב וכל פעם שרצינו לדעת עוד על הנושא

אז ...

היא לא דיברה

 

 

 

 

אין לי מה לרשום אליי כי לא עשיתי שום דבר

מיחוד השבוע

אוהבת אותכם (לא את כולם )

מאיה 3>

 

 



את השיר שהם כתבו לה אני הרשום בפוסטט הבאה

תגיבו !

 

נכתב על ידי , 23/1/2008 15:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש (:


מאיה

איזה עיצוב מדהים עשיתי לך D:

נכון? חח D:

טוב אממ.. מקווה שאהבת אותו

 

 

 

 

 

 

 

מאיה אני

                 3>

                   אותך

 

 

 

נכתב על ידי , 15/1/2008 14:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





516
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaya ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maya ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)