לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אלה המלכה!


הבלוג הכי שווה ברשת!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

חוז בריג'


אתמול הייתי בשחף (חוגים שיש בבית ספר שלי ביום שישי בימקום לימודים...)

ואני נרשמתי לחוג בריג' ואמרו לי שכולם שם בנים אז שאלתי את האחרית על החוגים אם יש שם בנות

אז היא  אמרה לי שיש שם כמה בנות מכיתה ה' אז חיכתי עד שהבנות האלה יבואו לחוג ובגלל זה פיספסתי חצי מהחוג,

אבל בסוף היה די כיף!

נ.ב.-בריג' זה מישחק ממש כיפי!!!!!!!!!

מה אני צריכה לעשות:

*ליקנות ארנק חדש

*ליקנות קרוקס

*ליקנות תיק חדש

*ליקנות ג'ינס

*ללכת לצופים

*ללכת לטניס

יצאו לי בסקרים:




 

 

 

נכתב על ידי , 13/10/2007 11:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה בעסה!!!!!!!!!!


אוף!!!!!!!!!

בגלל הכבלים לא יהיה לי טלויזיה בזמן הקרוב (לפחות חודש!!)

ואני  מכורה לטלויזיה!!!!!!!!!!

מה אני צריכה לעשות:

*ליקנות ארנק חדש

*ליקנות קרוקס

*ליקנות תיק חדש

*ליקנות ג'ינס

*ללכת לצופים

*ללכת לטניס

יצאו לי בסקרים:




 

 

 

נכתב על ידי , 9/10/2007 21:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה הבלוג החדש שלי!


היי הגעתם לבלוג החדש שלי!!!!!!!!

(מיצטערת שלא כתוב כלום ,פשוט אין מה ליכתוב!!!)

מה אני צריכה לעשות:

*ליקנות ארנק חדש

*ליקנות קרוקס

*ליקנות תיק חדש

*ליקנות ג'ינס

*ללכת לצופים

*ללכת לטניס

יצאו לי בסקרים:




 

 

 

נכתב על ידי , 9/10/2007 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27




40
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליפה בסגול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יפה בסגול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)