לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  the dark side of the cookie

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

ימים קשים


לא הכרתי אותך כל כך... יצא לנו לשבת כמה פעמים באותה חבורה

ראיתי אותך פעם אחרונה ביום ראשון, יום לפני שזה קרה.

לא נתפס בעיניי שאתה לא פה יותר... שאני לא יראה אותך יותר,יבקש שתזכיר לי מי אתה ואז נצחק על זה שגנבת לי את הפלאפון לפני שלוש שנים

ככה הכרתי אותך. "ההוא שדפק לי את הפלאפון".

ואחרי שנה וחצי בערך ראית אותי ביום הולדת של ידיד, זיהית אותי, לקחת אותי לצד והתנצלת.

סיפרת לי שהישתנת, שאתה בסדר עכשיו, שישבת בכלא 8 חודשים  כי ניתפסת על גניבת הפלאפון שלי ועל עוד כמה דברים ואתה כבר לא עושה שטויות כאלה...

אם הייתי יודעת שנשאר לך כל כך קצת זמן לחיות לא הייתי פונה למשטרה.. מי יודע מה היית יכול להספיק בשמונה חודשים האלה... יכולת לנצל אותם אני בטוחה.

ההתנצלות הכנה שלך זה הדבר שהכי חקוק לי ממך בזיכרון, כי זה כל כך נגע לי ללב...

שזכרת אותי, שהתנצלת באמת, שכל פעם שהזכרת לי מי אתה צחקת והתפדחת על מה שקרה...

באמת היית בחור מתוק.

ואני זוכרת שבאת לפארק ליד קצין העיר, עם פונצ'יק ועם עוד איזה ילד קטן,

שנראה כמו ערס צעצוע... יושב כמו גופניק על הרצפה ומעשן כולה בן איזה 12 עם עגיל בלשון...

והוא היה שכן שלך, וראיתי איך הוא מעריץ אותך...

באותו הרגע זה הרגיז אותי,שמסכן זה מה שהוא לומד להיות מגיל צעיר...

אבל אני מניחה שככה זה איפה שגדלתם,ואתה רק עזרת לו לשרוד שם ולהיות חזק.

ראיתי אותו בוכה בלוויה... באמת גידלת אותו

היו כל כך הרבה אנשים...רק מלהיות שם הצטערתי שלא הכרתי אותך יותר לעומק. כי מכמות האנשים שהיו שם ובכו עלייך והניחו אבנים וזרים...רואים שהיית בנאדם מדהים.

 

אני מקווה שהיו לך חיים טובים,ושניצלת אותם,ושלא כאב לך כשזה קרה.

 

 

אני מפחדת מאוד משני דברים:

1.כל אדם שאני מכירה מרחוק,יכול להיות אדם מדהים שאני מפסידה שאני לא מכירה מקרוב ויכול להיות  שלא תהיה לי הזדמנות להכיר וכשאני יזכר כבר יהיה מאוחר מדי

2. אם ככה הגבתי לאדם שלא הכרתי מקרוב כל כך, מה יהיה אם אדם קרוב אליי ימות? אני לא יעמוד בזה.

 

-אני רוצה להכיר את כל העולם לעומק ושהם לא ימותו אף פעם-

אני כזאת ילדה קטנה.

נכתב על ידי the dark side of the cookie , 5/10/2011 15:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe dark side of the cookie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the dark side of the cookie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)