לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם, קיטקאט וארמון בקיגהם


סיפורה של חנונית-קולית באנגליה

Avatarכינוי:  הרתנונית*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פריץ


כול הפוסט הזה הוא רק תיאוץ כדי שאני אוכל להראות לכם את יצרתי החדשה : פריץ. אבל זה בסוף.

כודם כול, לראשונה בבלוג, שאלון (מועתק ברישעות רבה מחורפית)

 

4 דברים שלא ידעתם עלי:

1. יש לי זרתות עקומות

2. אני עקומה

3. אני נוחרת 0_0

4. יש לי אוסף של סיכות (pines)

 

4 מקצועות שעסקתי בהם בחיי:

לא עבדתי

 

4 סרטים שאהבתי:

1.some like it hot

2. hair sprey (איך לעזזל מאייטים ספריי? )

3.littel miss sunshine

4. הסיוט שליפני חג המולד

 

4 תכונות שאני שונאת באנשים:

1.טיפשות

2.יובש

3.בוגדנייות

4.אנשים שמדברים לאאטטט.

 

4 דברים שתמיד יש לי בתיק:

1.עיפרון

2.משהו שאני לא צריכה

3.תפוחים ישנים שלא אכלתי

4.את חבורת הדרדסים. מוההעהעהעהעהע. סתם

 

4 ארצות שביקרתי בהן:

1.סיני

2.צרפת

3.ספרד

4.ווילש

 

4 מאכלים אהובים:

1. בורקס :D

2.בולונז

3.מרק יוגורט

4.עוגת גבינה

 

4 מקומות שבהם הייתי רוצה להיות עכשיו:

1.פריז ~לא יכולה לחכות!~

2.ישראל.

3. כול מקום חם.

4.אצלכם בבית. מעל גופתכם המתה! מועעהעההעהעהעהעהעה (ההלוויין הזה השפיע עלי קצת יותר מידי...)

 

לכול הרוחות! אי אפשר להעביר את זה לצד! גרגררגרגרג.

 



בכל מקרה.. בסוף אףאחד לא התחפש.סץומרת, חוץ מכיתות ז' הלוזרים. :)

סתאאאם. כיתות ז' לא לוזרים. (אז אל תרביצו לי!!!11 עהה)

ואני (הבאמת לוזרית) החבאתי את הכובע מכשפה שלי והעמדתי פנים שמעולם לא עלה בדעתי להתחפש.

תרמתי פאונד וארבעים פני,שזה בערך 11 שקל, לבצפר בזימבאבואה. הורי!

 

 

חוץ מלכתוב בבלוג ולהעמיד פני שאני ברווז, אני גם תופרת בובות. עד כמה שזה נישמע מפגר.

אז היום הכנתי את פירץ. בובות ארנב צהובה ומוזרה.

 

שתדעו לכם שבישביל המיכנסים הכחלכלות האלו הכרבתי את עניבת הצופים הישנה שלי. ~מנגבת את הדמעות.NOT~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רתני שלכם.

 

אה כן, וקבלו קישור לבלוג המגניב ביותר שיש!



 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי הרתנונית* , 27/10/2007 19:48  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהפך לבלוג!


נימאס לי מהלבן הזה! הבלוג שלי היה בלוג מוזר מידי. .__.

זמן לסיגנון חדש!, צבע חדש ושימחת חיים מחודשת! (נוסעים לפריז ~בוגי בוגי~)

 

יש לי כובע חדש. אמא הביאה לי אותו מUSA ועכשו אני לובשת אותו עם חיוך מומוסטל על הפנים. (וכותבת בבלוג. כן.)

אבל לצערי הרב, אסור לנו ללבוש כובעים לצפר.  אל תישאלו אותי למה.

לא נורא. אני אלבש אותו במגניבותי בפריז. D:

~בוגי בוגי~

 

מחר יום התרמה בבצפר. הבצפר שלנו באוד בעינין של ההתרמות אז בערך פעם בחודש יש לנו יום התרמה (הפעם מתרימים לכפר באפריקה)

עם מכירת עוגות ובגדים משוגעים וכאלו ^^

מחר הכיתה (המופרעת) שלנו הולכת להתלבש בצורה מוזרה. לפחות ניראה לי. קצת איחרתי ולא הספקתי לשמוע את כול התוכניות..

בכל מקרה, אני הולכת עםכובע מכשפה (נקווה שיסכימו לי) וחולצה שחורה מכשפתית שכזאת. מקווה שזה יספיק. ואם בכלל לא יתלבשו, אני תמיד יכולה להוריד את הכובע ולעשות כאילובכללל לא התלבשתי מוזר. ~הו הגאוניות~

בכל מקרה, יהיה נחמד.

מחשבה: האם גם אליס תתחפש? והאם היא עדיין קצת כועסת עלי ? :|

 

 

יש לי מצברוח טוב . לא היה לי מיזמן. כנראה בגלל שאמא חזרה, ואלי בגלל היום התרמה או משו ..

בכל מקרה, זה טוב!

 

זה עוד שבוע, אבל אני לא יכולה להתאפק. (לומרות שאני בכלל יהיה בפריז בזמן הזה)

 

 

*עריכה: שניתי את הצבעים והכותרת. (תודה אנצ' ^^)

זאת לא אני. אבל גם הפוסט הקודם לא היה אני.

מקווה למצוא אותי בקרוב (חיפשתי במגירה. לא שם)

נכתב על ידי הרתנונית* , 25/10/2007 18:53  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

שאני יהיה גדולה אני יהיה סופרת, או טסריטאית, או אפילו אומנית קומיקס (או, גרפיק נובלס, כמו שקוראת להם אמא)

ולכן, עכשו התפקיד שלי הוא לאסוף חומרים, אני חייה את ל השפילד רק בישביל זה בעצם.

 

בכל מקרה, כשחיים את החיים בצורה כזאת (שמומלצת גם לאנשים שליהיות מהמיקצואות האלו) אפשר ליראות את כול התיפוסים והערועים בצורה הרבה יותר מענינת, למשל אליס, אליס היא חתיכת דמות שתיכנס לאחת מהיצירות העתידיות שלי ובגדול.

 

אליס היא בחורה גדולה עם טעם מזעזע בבגדים, לפחות פעם בשבוע היא מגלה אלרגיה חדשה ולפחות פעם ביום היא מקבלת טראומה ממשהו אחר.

 ילדה אחת לא אומרת לה שלום בהפסקה, אליס: אוי לא!למה היא לא אמרה לי שלום?? איך אני יכולה לדעת מי החברים האמתיים שלי?? ומה עם שנה שעברה? היא הייתה נוראית! סבתא שלי נפלה במדרגות שנה שעברה! איךאני אמורה להסתדר עם כל הלחץ הזה?!

ובגלל שאני, מסיבה לא ברורה, החברה הכי טובה שלה (חוץ מג'ניפר, כמובן) על מי כל זה נופל? כמבון, רתנוניתכם היקרה.

 

או למשל החברה של אליס, ג'ניפר, היא הגאונה של הכיתה, לא מדברת כמעט בכלל ונעלמת ליפעמים בהפסקות במיסתוריות שתבייש את האל מהטירה הנעה. (ספר ארור)

 

וכמובן הבנות מהכיתה שלי. סתמורת,חוץ ממני, ג'ניפר ואליס יש עוד איזה עשרה בנות שמרוב שהן חד גוניות ביצירה העתידית שלי אפשר להפוך אותן לדמות אחת בלי להניד עפעף.

כולן, מתלבשות אותו הדבר, כולן לפחות חושבות שהן יפות, וכמובן שכולן טיפשות על.

לדוגמא: שיעור גיאוגרפיה, ילדה מקובלת יושבת לידי, ילדה מקובלת : תגידי.. אירופה זה באסיה?

נישבעת לכום שזה אמיתי.

יש לי עוד אחד מצחיק, אבל הוא עובד רק באנגלית. :|

 

ומהבנים בכיתה שלי? וול, כמובן שיש את דומיניק, (שכנראה בכלל התחיל עם ג'ניפר. -אנחת רווחה- ) היצור המוזר שמתחיל עם כל מה שזז ,לאחרונה התחיל להתחיל ( XD) גם עם מה שלא זז, לוזר אמיתי ובנדאם היחידי שאני מכירה שמדבר פחות מימני בכיתה.

או ארן, קצת גיי, קצת צומי והרבה סטיות. או אליס (שם של בן, אומרים, Elis) שאף פעם לא ראיתי אותו בלי לפחות תחבושת אחת.

 

הכיתה שלי מלאה במופרעים. אני נישבעת.

 

~~~~~~~~~~~~~

 

וכאן ניגמר לו פוסט חופר בימיוחד. תודה לכם (שלא) קראתם,

הרתונית, טסריטאית בעתיד.

נכתב על ידי הרתנונית* , 21/10/2007 21:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרתנונית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרתנונית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)