לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hey you! I don't like you shirt!.........now take it off



Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

מילקשייק בננהXD


 

סתם כמה דברים לא קשורים:

1.עכשיו חופש פסח:).זה מגניב חוץ מהקטע של הניקיון..

2.צבעו לי את החדר בצהוב

3.באלי ללכת לים

4.מילקשייק קליפות בננה

 

קיצר..אתמול המדריכה מההתנדבות מתקשרת אליי:אילנה,את זוכרת שמחר נוסעים לבית חולים?

אני:אה..כן..בטח..מה?מתי?

><

 

אז היום התעוררתי ב-7 וחצי(!!!!!!!!111111111111 ) כדי להתארגן וב9 ומשהו יצאנו לבית חולים.הביאו לנו חולצות שהיינו צריכים ללבוש ואז כשהגענו התחלקנו ל2 מחלקות.אני הלכתי למחלקת הילדים.היינו צריכים לחלק להם דברים של דורה ולבנות להם אנשים.אז במקום לבנות את האנשים ולהביא להם,בנינו אותם ושמנו אותם על השולחןD:

הנה סיומה מדגמן לנו בובה:



אני לא יכולה להקטין את התמונות,יש לי בעיה עם העכבר,אז תתמודדו:P

 

אז אחרי שמיצינו את עניין הבובות,התחלנו לעסוק בדברים אחרים:



יולה המוכשרת עשתה לסיומה צמות..

 



גם אני עשיתי ליולה צמהD:

 

אחר כך עלינו לאוטובוס וחזרנו הביתה,הורידו אותנו ב"תחנה המרכזית" ואז אני,אילנקה,יולה,אירית ואינסה הלכנו לקניון.שטפנו ידיים והלכנו לאכול,אני קניתי בבורגראנץ' והן במקדונלדס ועד שהן עמדו בתור כבר סיימתי את הארוחה שלי><.אחרי כמה זמן גם הן סיימו ואז אינסה הלכה לשירותים.

אז הצעתי ליולה  ואילנה בננות והן לא הסכימו,אז הוצאתי את בננות שלי והתחלתי לאכול..ואז נשארה הקליפה..אז על במוחי רעיון גאוני!

לקחתי את הכוס של אינסה ודחסתי לה לשם את הקליפותXD:



ניסינו לשכנע אותה לשתות את זה ובייייייייייייכלל לא  נראינו חשודות כי ממש  לא צחקנו כל דקהXD

ניסינו לשכנע גם את אירית,אבל לא יצא אבל זה היה מצחיקXD

ואז פרשנו לנו לביתנו.

לסיום תמונה שלי עם יולה:



ביי:)

נכתב על ידי , 22/4/2008 16:04  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BooBi :] ב-27/9/2008 08:03
 



גיחה:)


 

ביום רביעי-חמישי הייתה לנו גיחה.היה מאגניבבבבבב :)

ביום רביעי התייצבנו בביה"ס בשמונה וחצי וכל אחד בא עם איזה 897675443754 תיקים..אני באתי עם 4.נראה הרבה ליום וחצי..אבל היינו צריכים להכין את האוכל לבד ואת האוהלים לבד..אז היה צריך להביא הרבה דברים.

 

נסענו למצודת יואב,פרקנו את הציוד שלנו והתחלנו לבנות את האוהלים.אני ומור היינו ביחד ולא היו מספיק יתדות ליישוב שלנו אז היינו צריכים לחלוק 2 יתדות עם האוהל של ענבר ומיכל..זה לא יצא..אז הלכתי אל אורי וביקשתי 2 יתדות והוא בחופשיות שיחרר לי 4 יתדות..כאילו לא חסר להםXD אז איליה בא ובנה לנו ת'אוהל...כי כבר לא היה לנו כוח...

הנה התוצאה:

מאחורה:

 

למורים לא היה אוהל אז הזמנו את מילה לישון איתנוXD.כשבנינו את האוהל קראתי לה לראות אותו ואמרתי לה:מילה,אם את לא באה עד 11 את לא נכנסתXD.

התחלנו לבנות את היישוב,אנחנו היינו כפר דרום,בניגוד לשאר הכיתות אנחנו לא הדפסנו חולצות לכל אחד..אבל התלבשנו כמו דוסים..כי אנחנו ישוב דתי.

אני דוסית:

קיצר יצא לנו יישוב ממש יפה..ומושקע ואז הלכנו להתלבש.ה"או"ם" בא לבקר שזה בעצם היה שמוליק המורה לספורט ושל"ח.

התחלנו להכין את הארוחות ערב.בקבוצה שלי תכננו להין פסטה ורוטב עגבניות,תפוחי אדמה וסלטים,שימורים וכל השטויות האלה..

מקס הכפרע בא ועזר לנו להבעיר מדורה קטנה וכשהפסטה כבר הייתה מוכנה והיה צריך להוציא אותה הרמנו אותה לא טוב...והכל נפלO:

מזל שהייתה לנו עוד חבילה אז בישלנו אותה ולא היה לנו זמן לתפוחי אדמה..אבל יצא נחמד..תיעוד הנפילה:

 

מזל שהייתה לנו עוד חבילה של פסטה אז בישלנו אותה וענבר הכינה גם רוטב ובסוף יצא נחמד..

אחרי זה הלכנו להופיע ובזמן שחיכינו להופעה שרנו את שיר הג'מוס:P

זה הולך בערך ככה:הנה אילנה על הסוס,היא נראית כמו ג'מוס,הנה אילנה על הסוס וככה זה הולך:ק-ק-ק-קדימה א-א-א-אחורה,ה-ה-ה-הצידה וככה זה הולך!

הלך לי חצי מהקול והכפות ידיים מתו ליXD

אחר כך התחלנו להופיע..בפעם הראשונה מילה עשתה לנו פאשלה ובפעם השנייה שהתחלנו מהתחלה הייתה הפסקת חשמל..אבל בסוף יצא מעולה..רוב הסיכויים שניקח..

אחר כך הייתה מסיבה..היה כיף רצחחחחחח..בהתחלה הייתי עם חצאית ארוכה והרגשתי מגוחכת אבל היה ממש חזק..שפכו מים אני וסוזי נכנסנו מדי פעם למעגלים מרוקאיםXD..אפילו שלא הכרנו ת'אנשים שם.אמרו שהתחלה זה יהיה עד 11 ובסוף נשארנו עד 12 וחצי..היה גם לשחר יומולדת אז שפכו עליו 2 בקבוקים מסכן חעחע.

אחרי זה פרשנו לאוהלים לישון.

סתם..נראה לכם?XD

מקס ועוד כמה הבעירו מדורה וישבו מסביבה.רצתי בין המחנה שלנו לבין י'-8 והיה נחמד..ב-3 בערך הלכתי לאוהל..נראה לי זה היה בשלוש..לא זוכרת כבר חעחע

אני ומור השתעשענו באוהל ואז בארבע יצאתי החוצה הלכתי אל אילנה,אילן ודיאנה..הלכתי גם אל סוזי וקיבלתי מתקפת חיבוקים ..סוזי הייתה כמו זומביXD..לא הרגישה את האצבע..חעחע..דיאנה ואילנה נתקפו בכאב בטן..הלכו לשירותים ואז אחרי שהן חזרו התחיל לרדת גשם..קיצר ב-5 הלכתי לישון וב-6 הזונות האלה הירו אותנו..הרגשתי חצי מתה.

היה קר רצח ואני ולינוי הלכנו לשירותים כמעט קפאנו למוות.לא היה לי כוח להכין ארוחת בוקר..אז התחממתי ליד המדורה ואז קראנו לנו למסדר בוקר ואז אמרו לפרק את האוהלים והכל..אז פירקנו ואז חיכינו שנלך למוזיאון..אני ומור היינו עם שחר,סתם דיברנו..פתאום תהינו איפה הכיתה שלנו וגילינו שהם הלכו למוזיאון בלעדינו החארות האלהXD

אז אמרו לנו שהיה משעמם ושחר אמר שהמדריך היה הומו><

ואז נסענו הביתה.

הגעתי שפוכה,התקלחתי פעמייםץבעם בצהריים ואז בערב..ישנתי כל האחה"צ התעוררתי ואז ב-10 שוב הלכתי לישון.

אני כבר לא עייפה אבל כחל הגוף שלי תפוס:(

 

אבל היה כיף...מחכה כבר לטיול השנתיD:

 

פוו חפרתי XD

 

עוד תמונות:

 

 

3>.

 

נכתב על ידי , 11/4/2008 12:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ilanka^^ ב-17/4/2008 11:05
 





4,853

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לilanka^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ilanka^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)