לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כשאת צוחקת, אני חי... כשאת בוכה עצוב מדי..."


"את הנסיכה, את עם הכתר העוצמה. גרה בארמון, בין שומרי הדיכאון..."

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 469673774 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שדרוג הרשימות + מבצואיישן חמדמד =)


Hellow =]
טוף, אז נתחיל בזה, ששידרגתי את הרשימות, והרבה. חיחי =))
היה קשה אבל היה שווה את זה~!
אני מקווה... תגובות יתקבלו בברכה... ;]

נומנאמנונמ.. חח.. :)
היום, היה קשה.. T~T
אני בעיקר עייפה, קמתי אכלתי טיפה והתחלתי לסדר את החדר. מצאתי הרים של פסולת!
>__________<"
חח... אחר כך הבטן שלי התחילה לקרקר... אז הלכתי לאכול! D:
היה נאמי! 3:
חיחי... ועכשיו עדכנתי את הרשימות, ואני מקווה שדט' נוט ירד... הוא כבר בחצי הדרך~! אני מורידה 11 פרקים!!!
דט' נוט זו אנימה.... זה מספר על נער שמוצא מחברת שכל מי שכתוב בה מת
הוא מחליט ל"נקות" את העולם מה"זבל" שהם הפושעים הרוצחים וכל החארות.
הוא מוצא את המחברת כי אל מוות משועמם הפיל אותה לעולם בני האדם, כי הוא היה משועמם ורצה לראות מה יקרה.
וכל העניינים מסתבכים מהרגע הזה... שווה צפיה! אולי אני אעשה על זה סיקור בקרוב 3:

בינתיים אני מקווה שזה ירד D:
זה כבר...55.1% ירד... =)
זה הה אמור לרדת כבר אבל בלילה המחשב שלי עשה ריסט והכל נעלם T~T
=)

טוב, ועכשיו לסוף- מבצע חמוד =]
מאחורי נערת הארנב D:


פנוי:2
הזוכה מקבל לינקוק בגודל כזה
ועוד 2 אנשים מקבלים לינקוק בגודל כזה
שווה לא? ^ W ^

זהו זה.. עד כאן.. ויקי... ;]
כמובן שמחזירה תגובות =)

נכתב על ידי , 26/10/2007 16:13  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2 ציורים שלי =)


שלומלום אנושות! =]
מה קורה? חעחע XD

 

טוב, אז היום אני נופלת עליכם עם 2 ציורים שיילי!
מועחעחעחע XD

 

טוב אז הראשון זה הציור הכי יפה לפי דעתי, השקעתי בו מ-ל-א וממש אהבתי =]

קבלו אותו:

עכשיו, זה לא הציור היחיד שילי ;]

הנה ציור שציירתי לפני הרבה הרבה זמן... בן דוד שלי XDD
הוא דיגמן לי... XDDDDDDDDDDD



ישלי ציורים יותר יפים שמסרתי לג'ניה ...
אני אצייר עוד ואעלה בקרוב =]

זהו זה... עד כאן-> ויקי =]]

מחזירה תגובות 3>

נכתב על ידי , 22/10/2007 19:22  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש + מסיבת פיג'מות! =)


שלומלום אנשנושים! D:
עשיתי עיצוב חדש...
אני יודעת שהוא לא שיא הגראפיקה אבל בכל זאת.. :]

 

אתמול הייתה מסיבת פיג'מות אצל חברה שלי- מיכל.
אז קיצר באנו אליה ב-7 והכל התחיל... :]

כל אחת כתבה משימה מגעילה או מפדחת, וכל אחת הייתה מוציאה משימה ומבצעת אותה.
פירוט:
מיכל: צעקה בגינה, אני לא אוהבת אף אחד.(הייתה אמורה לצעוק את מי היא אוהבת.)
נסטיה: הרימה את מיכל ונפלה עליה.(הייתה אמורה להרים את מיכל בלי לשלוח אותה לבית מיון.)
צליל: הסניפה מים XDDDDDD
רויטל: הסניפה מלח... כן, שתיהן הסניפו XD
ניקול: התגלגלה בכל החדר וצעקה "אני תולעת בלי תועלת, אני תולעת בלי תועלת!" רעיון שלי! מועחעחעחע! XD
אני: שתיתי מיץ תפוזים וקולה, וזית סחוט בלוק אחד! XS יאכסה!
דנה: התקשרה ל-144 וביקשה את הטלפון של ארעפת, עכשיו הקטע הוא שהם נתנו לנו טלפון! XDD
ג'ניה: רצה ברחוב וצעקה "א-נ-י פ-א-ק-א-צ-ה!!!" XD
אילנה: רקדה איתי על הספה... אבל אפחד לא ראה XD
אפרת: שתתה ביצה O_O מסכנה היה מגעיל!
 אחרי שהתפעקענו, וניסינו לראות סרטים, נסטיה שמעה משו בחוץ, וראינו משו זז, אז התחלנו לצרוח! XDD
וזה כזה כיף! אבל היה מפחיד.... ולפני זה יצאתי וצלצלתי וחשבו שאני מישו מוזר XDDDD
ואז ריכלנו המון, וצבענו את ג'ניה, והלכנו לישון...
בארבע בבוקר!
חעחע.. :P


זהו זה... כאן אני מסיימת ;]
ויקי D;

 

 

 


נכתב על ידי , 20/10/2007 16:27  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





346
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanother girl :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על another girl :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)