לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stupid_me_x^


you cant make me say i'm break away

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 236864318 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פרק


היייייייי :)

 

אל תגידו שאני מזניחה!

 

היתי יכולה ללכת עכשיו לאכול גלידה..

 

וגם להמשיך בפרויקט הסודי שלי...

 

חחחחחחח זה ממש ממש אבל ממש חשוב! אז תסלחו לנו

 

אם לא עדכנו :]

 

פרק 9 :

 

יאנה:חותמת חותמת חותמת ונכנסת ללימו

טום:למה חתמת?

יאנה:לא יודעת ביקשו חחחח

ביל:חחחחחחחחחחחחחחחח ,

-מגיעים-

יאנה:יפה חחחח

ביל:וואאוו! זה מדהיםם!

טום:וואו.!!!!!!

ביל:לובש את המעיל שנתנו לו

טום:לובש

יאנה:לובשת

ביל:גגררר קר פהה ,

יאנה:כןן

טום:חחחח תעשה סקס

ביל:חחחחח , יופיי גאון ,

טום:חחחח

טום:מה אתה לא רוצה לתת לךךך להנות היום ? כמו סקס עסיסי

ביל:תלוי עם מיי קורץ לטום

טום:חח

יאנה:לאשלי בטוח אתה דופק

ביל:חה חה

טום:תביא כיף קופה

ביל:אבל יש לה ציצים!!!!!

יאנה:ולך יש זין עננננקקקקק

ביל:הסתכלת?! :O חחחחחחחחח

יאנה:כן היום במקלחת :/

ביל:אאיייככככככס מגעיללהה למה את מציצהה ליי?????

יאנה:חחחחח כי אתה כוסית

טום:חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ביל:ממש מצחיק ,

יאנה:ביל תעשה לי קאוליץץץץץץץץץץץץ

טום:חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ביל:חשבתי שאת רוצה שטום ייעשה לך :P

יאנה:לא ביל פיק מיצ'

טום:חחחחחחחחחחחחח יואו יורדות לי דמעות

ביל:יאנה אני יוציא אותך מפהה! חחחח

ביל:אז תנגב אותן , :]

יאנה:תוציא!!! רק אחרי שתזין אחח אחחח

יאנה:אותי חחחח

ביל:איוווווווו תסתמיי כברר!

יאנה:אני צוחקת איתךךךך מה אתה לא קוללללטטטטטט? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טום:חחחחחחחחחחחחח

יאנה:חחחחחחחחח סתמו כבר הנה אשלי באה

ביל:אויי תעזבו אותיי הנה אשלי

טום:טוב עפתי לאנדראס

ביל:היי

אשלי:היי :]

יאנה:היי

אשלי:מזל טובבבב מחבקת אותו איזהה יפה עשיתם פה :)

אשלי:היי יאנהה :]

ביל:תודהה , אממ רוצה להיכנס??

אשלי:כן תודה :)

ביל:רוצה לשתות משהו?

אשלי:אמממ טובב ,,

ביל:רדבול?

אשלי:כהה..

יאנה:אני שותה היום וודקה!!

ביל:מזמין שני רדבול

ביל:חחחחחח , למהה? הנה קחי אשלי

יאנה:ברמן תביא וודקה

אשלי:למה את רוצה וודקהה? תודה ביל :]

ביל:בבקשה

יאנה: למה אסור לי?!

יאנה:אז תביא רדבול


סליחה אם זה יצא קצר..

 

יאנה ניסתה להיות מאאאאאאאאאגניבה ששששש  אם אמרה לי לא לספר :)

 

תגיבו מחזירות גם :)

 

ביי

נכתב על ידי , 27/11/2007 16:47  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אמא:טום זה מה שקרה?

טום:לאאאאא

אמא:יאנה מה קרה?

טום:היא הרביצה לי חזק הנה תראייייייי

יאנה:אני לא רוצה להתערב!

אמא:אווץץ'.. אבל למה היא הרביצה לך?

ביל:כי הוא קילל אותה!!!!!!!!!!!!!!!

טום:כי היא פושעת!

טום:תשתוק!!!!!!!!! כבר נמאב לי ממך!!

אמא:חחחח , כן.. היא מלמדת את יאנה והיא פושעת , היא גרה פה לידנו..

ביל:אני מצטער.. אני לא יזמין אותה

טום:יופי !

אמא:נו טוםם.. ! חיבוקקק!

ביל:משפיל ראש

טום:אני לא מחבק אותך יותר אף פעם!!!!!!!

אמא:מעלה את טום לחדר אל תצא עד מחר! כשתהיה בן 18 אולי תתבגר!

אמא:מחבקת את ביל

אמא:עכשיו.. רוצים פיצה?

ביל:ככןן :]

אמא:יאנה את רוצה?

יאנה:לא

יאנה:עולה לטום

יאנה:טום?

טום:הא?

טום:הכל בסדר?

יאנה:כן

יאנה:אפשר לראות כאן טלויזיה?

טום:ברור..

אמא:אהההההה ששחכתי לספר לכםם , אני הולכת לשבועיים נסיעה מהעבודה לארצות הבריתת עם גורדון.. זה בסדר?

ביל:כןן , מעביר תחנות בטלוויזיה

יאנה:כן..

טום:יורד למטה

אמא:אני הולכת לארוז מזוודות אני טסה מחר בערב

יאנה:יורדת למטה

ביל:רואה את טום והולך לחדר

טום:מדליק חדשות

טום:הולך להתארגן ליומולדת

יאנה:הולכת להתארגן

ביל:מתארגן

טום:אתה יכול להזמין אותה..

ביל:אתה לא כועס עליי?

טום:לא

ביל:מחבק את טום

טום:מחבק את ביל

ביל:תודה :]

טום:טוב

יאנה:מתפרצת לחדר של ביל וטום

ביל:היי , חחחחח

יאנה:הי חחחח אני מוכנה אתם?

ביל:כן רק עוד משהו אחד...

טום:וואו יחסית לקופה את יפה היום

ביל:מתקשר ומזמין את אשלי

יאנה:טום הסכמת?

טום:כן

יאנה:כל הכבוד

טום:וואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו תראו את המעריצים!!!!!!!

ביל:אמאללללההההההההה! איך נצצאאאאאאאאאא?!!!!!!!???????????!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!

יאנה:יש לי רעיון!

ביל:האא?

יאנה:אומרת את הרעיון

ביל:יאללה :]

יאנה:מה עכשיו?!

ביל:מה מה עכשיו?

יאנה:יוצאים עכשיו? אתה לא רוצה לחתום?

ביל:טוב אנחנו נצא לחתום ואז יישר ללימו?

טום:לא שכחתם ללבוש מעיל?

יאנה:הנה לובשת

ביל:מחלקים שם את המעילים ,

יאנה:אוףף עד שלבשתי

ביל:חחחח ,

טום:נרד לחתום בואי יאנה

ביל:חותם חותם חותם חותם חותם חותם נכנס ללימוזינה

טום:חותם חותם חותם חותם חותם חותם חותם

טום:נכנס ללימו

יאנה:חותמת חותמת חותמת ונכנסת ללימו

טום:למה חתמת?

יאנה:לא יודעת ביקשו חחחח

ביל:חחחחחחחחחחחחחחחח ,

-מגיעים-


ממצטטעררת אם ייצא קקצר , =\\

תות ומוקה :]

ותתגייבו , !

מחחזירות תגובות בחזרה :)

נכתב על ידי , 22/11/2007 19:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 7!!


יאוו מה קורה?..

 

פרק 7!

 

ביל:חחחחחח

טום:מוציא רדבול

אשלי:תיזהר ממני!

טום:מה תעשי?!

אשלי:...

אשלי:נותנת לטום כאפה

ביל:חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טום:גאונה!!!

טום:מטומטמת איזה האבלה את אם בשביל זה את באה בשביל להרביץ אז כדי שתעופי מפה *פותח את הדלת כדי שהיא תצא*

אשלי:הא באמתת..?! אני מטומטמת?! נותנת לו סטירה עעעעעננננננקקקקקקקקקקקיייייייייייתתתתתתתתתתת ויוצאת.. ביי ביל , מזל טובב נותנת לו חיבוק ונשיקה יאנה נדבר מחר

ביל:חחחחחחחחחחחחחחחחחחח היא השאירה לך סימן אדווםם!!

טום:תודה על האינפורמיישן

טום:שם קרח

ביל:אחחחח , אשלי אשלי..

טום:חסר לך!!!!!!! אני יודע מה אתה חושב!!!

טום:אם היא באה ליומולדת אני לא בא

ביל:הא באמתת? לא נורא אתה לא חייב לבוא :P

טום:טוב!!

יאנה:קמה מול התאומים : למה אתם רבים?! בגלל בחורה הא?

ביל:חח מה אני רוצה שהיא תבוא! אסור לי?

טום:לא!! אסור! זה גם היומולדת שלי ואני לא רוצה שהיא תבוא

ביל:למהה בגלל הסטיורותרשהיא הביאה לך?! תביא אתה גם איזה בחורה בשבילך!

טום:לא רוצה!! אתה רק מכיר אותה 2 ימים ופףףףףףףף פתאום אתה דלוק על התחת שלה?!

יאנה:מתקנת את טום :יותר נכון ציצי

ביל:ממלמל *על הציצי* אתהיודע מה לא צריך! הולך טרק את הדלת

יאנה:חחחח מה זה טלנובלה?

ביל:שומע מוזקיה בחדר ,

יאנה:נכנסת לחדר ומשחקת במחשב

ביל:הוא כזה מעצבן! מה ישלו נגדהה?!

יאנה:אין לי מושג...

יאנה:אתה הולך לשיר ביומולדת?

ביל:לא יודע.. לא נראלי... למה?

יאנה:אני באה?

ביל:תשאלי את אח שלך הוא מחליט מי נכנס ומי לא ,

יאנה:הוא לא יסכים...

יאנה:מדברת באיסיקיו

אשלי:שולחת הודעה .. "לא הספקנו ללמוד היום בכלל :/ "

יאנה:כן... צודקת עזבי אח שלי די מבואס

אשלי:מי בילל?

יאנה:הא עהא

אשלי:למהההה?

יאנה: הלכת..

אשלי:נו ו..?

יאנה:רוצה לדבר אם ביל?

אשלי:טוב

יאנה:שב..

ביל:היייייייי

אשלי:היי :]

ביל:מה קורהה?

אשלי:הכול טוב ,

אשלי:אצלך?

ביל:בסדרר ,

אשלי:למה אתה מבואס?

ביל:סתם.. יש לי אח קוף ,

אשלי:חחח ,

ביל::] מה את עושה?

אשלי:סתם.. אתה?

ביל:כלום , אממ אני הולך לישון קצת , נדבר בערב ביי :]

אשלי:בייי ,

ביל:אני הולך לישון יאנה אל תפריעו לי

יאנה: אבל אמא באה עוד מעט

ביל:האא שחכתיי , טוב אחרי שהיא תבוא אני יישן

-צלצול בדלת-

ביל:אמאא!

יאנה:פותחת

יאנה:אמאאאאאאאאא

אמא:היי ביללייי :] מחבקת אותו איפה טום ויאנה?

אמא:הייי יאנננההההההה :]

אמא:איפה טום?

ביל:לא יודע ולא אכפת לי ,

אמא:מה קרה?

ביל:מתיישב בסלון

ביל:כלום ,

אמא:לוחשת ליאנה "מה קרה?

טום:היי אמא

יאנה:הם רבו בגלל בחורה

אמא:היייי טוממיייי מחבת אותו

אמא:בגלל בחורהV? מה היא עשתהה?

אמא:טומיי? מה קרה?

טום:הוא רצה להזמין בחורה שהרביצה לי

אמא:בחורה הרביצה לך?

ביל:זה לא היה ככה!!!!!!!!!

ביל:הוא התחיל לקלל אותה ולקרוא לה מטומטמת אז נמאס לה והיא הביאה לו כאפה ואז הוא עוד קילל אותה וניסה להעיף אותה ואס היא הביאה לו עוד כאפה והלכה... ואני רוצה להזמין אותה כי היא מאוד חמודה!

אמא:מי זאתת? אני מכירה אותה?

ביל:כן.. המורה של יאנה אשלי..

אמא:ההאאא .....

אמא:טום זה מה שקרה?


סליחה אם הפרק היה קצר :/

 

ערב טוב

 

-מוקה ותות-

נכתב על ידי , 19/11/2007 17:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,445

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstupid_me_xd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stupid_me_xd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)