לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Blog Of Aristo

מה קורה אחי ואחיות?. כאן אני פותח בלוג כדי שיהיה לי מה לעשות... כנסו ותגיבו ברור?...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

האם אתה תפוח?


שלום לך,
לשאלה "למה אתה פה?" קיימות שתי תשובות הגיוניות.
או שממש משעמם לך,
או.. שבאת לבדוק-
האם אתה תפוח?

ובכן, בשאלון הזה תוכל לבדוק את הנסתר שתמיד רצית לדעת, אך לא העזת לשאול.
ענו על השאלות, סכמו את מספר הנקודות, וגלו- האם אתם תפוחים? או שמא אתם סתם מתחזים?

השאלון מנוסח בלשון זכר, כי ככה בא לי.

חטפו אותך חיזרים (נו המגעילים האלה עם העניים בתחת) הישר מהבית שלך, ועשו בך ניסויים.
הצלחת להשתחרר וברחת הביתה.
מה תעשה?

1. ארוץ לאמא ואבא ואבקש לישון איתם היום.
2. אוכל תפוח ואז ארוץ לאמא ואבא ואבקש לישון איתם היום.
3. אוכל תפוח.

איך נראה גן עדן בישבלך?

1. מקום שחור ואפל בו אני רוכב על גבו של דרקון ומציל נסיכות.
2. מקום שחור ואפל בו אני רוכב על גבו של דרקון ומציל נסיכות, בעודי אוכל תפוח.
3. אני רץ בין שדות תפוחים ושותה ממעיין מיץ התפוחים, בעודי אוכל תפוח.

העולם בסכנה והוא עומד להיחרב.
רק אתה יכול להציל אותו.
מה תעשה?

1. כלום. מה הוא עשה בשבילי?
2.אציל אותו אותו, אזכה בהמון כסף שבו אקנה תפוח.
3. אוכל תפוח.

איך אתה נראה?

1. אביר מסוקס על סוס לבן.
2. ירוק ועגול. כמו שרק.
3. כמו תפוח.

ולסיום-
האם אתה תפוח?

1. לא! ולמה הסכמתי לענות על השאלון הטיפשי הזה?!
2. לא, אוליי יותר בכיוון של תפוז.
3. אני תפוח גאה!

0-7 נק'
איכסה עלייך. אתה אפילו לא קרוב לתפוח.
אתה בטח סתם עוד אדם רגיל ומשעמם שהחליט לענות על שאלון טיפשי.
באמת נראה לך שאתה תפוח?!
פויה.

8-14
אנחנו מצטערים לספר לך ולהרוס את כול חלומותייך, אבל אתה לא תפוח.
לא נורא, אולי עוד תשתפר.
בנתיים אתה רק תפוז.
או בננה.
או תות.

15
יש לי רק משהו אחד להגיד לך.
קולולולולולולו
אתה תפוח ואתה גאה בזה.
טוב, אולי אתה לא גאה, אבל אתה תפוח.
תהנה.

נכתב על ידי , 11/10/2007 11:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 33

ICQ: 446285650 






הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAr!$t0 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ar!$t0 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)