לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Far Far Away


Home Sick

Avatarכינוי:  לא אמריקקית!

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008


היי כוווווולם!!!

סורי שלא עדכנתי בזמן האחרון... אתם יודעים בצפר..

אז מה קורה? איך החיים? איך לימודים?

אהה יש לי מלא מה לספר!!!

דבר ראשון לפני שבוע וחצי ידיד שלי ואני השלמנו (סוף סוף) אחרי שלושה חודשים שלא דיברנו אחד עם השני בכלל!!

דבר שני השנה התחילה מצויין!! יש לי ציונים מעולים ואחלה מורים חוץ משתיים משוגעות על כל השכל.

ביום ראשון לפני שלושה ימים הייתה לי אליפות מזרח ארה"ב מן הסתם בג'ודו.. ונחשו מה.........

אני מקום ראשון!! מה שאומר שאני אלופת מזרח ארצות הברית! ^_^

גם הכרתי יפנית ממש חמודה אגב קוראים לה הירוקה, לא נראה לי שזה ממש מעניין אותכם.. אבל לא נורא

בכל אופן ואנחנו חברות דיי טובות רק חבל שאני רואה אותה רק שעתיים ביום :( לפחות יש לי כמעט את כל הכתות עם ישראלים! אומנם לא עם חברות שלי.. אבל עם ידידים שלי אז זה בסדר XP בתחילת השנה הגיע ישראלי חדש הוא שנה מעלי ונראה לי שדי נדלקתי עליו...=\ לא שהוא ממש שם עלי.. 

היום הייה לי מבחן ממש קשה במדעים מקווה שלא נחשלתי :S

ואמממ זהו נראה לי לבנתיים אני יודעת שזה לא ממש עניין אותכם אז אני אנסה למצוא דברים יותר מעניינים לפעם הבאה

 

 

מקווה שלא שנרדמתם משיעמום..XD

נ.ב - מוזמנים להגיב!!

לא אמריקקית 3> 

נכתב על ידי לא אמריקקית! , 24/9/2008 23:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממצב אנשושים?


ממצב אנשושים? מקווה שאצלכם טוב כי אצלי מעולה!!!

מצטערת על פוסט קודם אם היה קצת עמוק נכנסתי לזה דיי חזק והיה לי קשה לספר על מה שעבר עלי באותו זמן

כי עוד לא דיברתי על זה עם אף אחד אבל שלא תחשבו שאני כזאת דרמה קווין כי אני ממש לא =)

בקיצור אם תרצו לשמוע עוד תגידו ואני מבטיחה שאני לא אספר אם לא תרצו.

 


 

היום היה יום דיי כייף. הלכתי עם משפחתי לגן חיות עצום ב- Broonx בניו יורק סיטי (מאיפה שהחיות ברחו בסרט מדגסקר). היינו שם משהו כמו שלוש וחצי שעות והיינו רק בחלק קטן. בשביל שתקלטו את הגודל תחשבו שזה פי ארבע וחצי מהגודל של הספארי בארץ!!!!! היו שם כלבי ים כאלה מתוקים והיה אחד קטנצ'יק שלא הפסיק לקפוץ XD והיו שם צבי ים בגודל של סלע! ותנינים באורך שלושה מטר!! משהו מטורף.

וראיתי קופיפים חמודים ואממ זהו אני חושבת. בעצם לא, היה שם גם מן מקום כזה שעשו כאילו את היער של מדגסקר אז היו שם כל החיות המוזרות של מדגסקר כמו הקופים האלה וצפרדעים וכל מני. 

 

וזהו.... אין לי עוד מה לספר ממש אז אני רוצה לספר לכם על שיר חדש שיצא לא מזמן של Demi Lovato לא יודעת אם אתם מכירים.. לשיר קוראים Get Back אחלה שיר!! :)

מוזמנים לשמוע http://www.youtube.com/watch?v=lJXJ5rzcHVQ

 

ולהגיב XD

לא אמריקקית 3>

 


 

היום הראשון ללימודים הא?

איך זה מרגיש? איך היה? מקווה שהלך טוב לכולם :)

בכל אופן אני מתחילה בצפר רק עוד שלושה ימים ואני ממש מפחדת

כי אני עולה לתיכון פה ואתם יודעים אני הולכת להיות הילדה הקטנה בין כל המאריקאים

הענקיים האלה..... :S  והכי מפחיד יש כיתות שמערבבים אותנו עם כל מיני ילדים

שאנחנו לא מכירים מכל השיכבות.... והולך להיות פי שתיים שיעורים ומיבחנים

ואךךך כמה שאני בלחץ שיצאו לי מורים טובים ושיהיה לפחות מישהו אחד שאני מכירה איתי..

אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לשאול P:

 

לא אמריקקית 3>

 

נכתב על ידי לא אמריקקית! , 1/9/2008 09:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





378
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא אמריקקית! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא אמריקקית! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)