לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה מטומטמת כותבתD:


וואי איזה קטע נפלתם לבלוג שלי.. D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

היה סקסי בטירוףף =)


היה סקסי בטירוווף=)

הלכתי עם יניב לעזריאלי והיה סקסייי..XDDD

דניאל התקשרה אלי והחליטה לחרטט שטויות D:

והשםם השני שלי זה קשקבלללללללל XD

נועה קשקבל .. D:

;]

זהוו.

גיבו

נכתב על ידי נווועיק ושתקו:P , 21/10/2007 21:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרא חיים :\


ערווך.. =

נכתב על ידי נווועיק ושתקו:P , 16/10/2007 21:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה מצחיקק בפלאא :]


 היהה מצחיקק -

 

התכתבתי עם ליז ושירה בועידה במססן והיא האמינה שאני וליז היינו יחד בגן XD פחח מטומטמת

דיברתי עם שירה בפלאא יותרר משעה וחציD:

היה מצחיק אכלתי מלפפון ונחנקתי XD

אז דיברנו עם דניאל בפלאפון (ועידה) ניסינו לצרף את אליאור:P

לא הלךך :P

כפרה עליהםם.. היה ממש ממש מצחיק והיה לי התקפת צחוק

ושרתי להם ברקע אופרה XD

ושירה התעצבנה :]

אז בטעות נפל לי הפלאפון ונסגרה השיחה ומרוב עצבים הם לא הוסיפו אותי

ואזזז דניאל התקשררD:

חעחעחע

גיבוו:]

 

נכתב על ידי נווועיק ושתקו:P , 15/10/2007 03:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  נווועיק ושתקו:P

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנווועיק ושתקו:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נווועיק ושתקו:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)