לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Heaven From Hell


Its my life

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 269501153 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

2009!!!!!!


 

 

                                                                 כל כך כיף לעבור את השנה הזו סופסוף........

                                       

                                          שנה כל כך מאכזבת כל כך טובה כל כך כל כך וכל כך  כאילו  היה בשנה הזו הכל!

                                  האמת... אם חושבים על השנה שהייתה הכרתי מלא מלא מלללללאאאאאאאאאא  חברים חדשים 

                                                         חלקם ממש ממש אמתיים חלקם סבבה ויש כאלה שלא

                                    אבל מזה משנה כולם חברים  ואני רוצה להודות להם שעשו לי (או לפחות ניסו )  שנה מעולה

                                                     עברתי מלאאא השנה לא האמנתי שאני אעבור כאלה דברים... 

                                                             אבל אני לא אתחיל לחרפן כאן על כל מה שעברתי....

 

 

                                                                רק רציתי להגיד שהייתה לי אחלה שנה

                                                               ואני מקווה שהשנה הזו תהיה יותר טובה

                                                                   וקולולולולוולולולולולולולולולולולולולו

 

 

                                      אוקי.....  לפני שאני אסיים  אני פשוט חייב להדגיש  שבסילבסטר היה כזה מגניב!

                                    היינו מלא חברים בטיילת  היינו בגשר בזמן שהשנה התחלפה פגשנו עוד מלא ילדים

 

                                                                               היה גדול!

 

 

                                                   חוץ מזה הסתפרתי הורדתי הכל  עכשיו מגדלים בחזרה...

                                                             אין לי תמונה אז.... אני אשים בפעם הבאה

 

                                                                         ייאלה ביי כוסונים

נכתב על ידי , 4/1/2009 15:35  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=)ronn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =)ronn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)