לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כפתוריים DD=


נווו , עוד בלוג כפתורים XD .

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 317705241 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

כפתורים של ברווזוני גומי D: .


היי לכםם D ; ~

היום החלטתי להכין לפוסט ראשון

כפתורים של ברווזי גומי -

תואם לעיצוב cx

אזז רק לזכור -

שימוש אישי + קרדיט ..

ולהגיב , בבקשה ?

זה לא עולה כסף X ]



 

מצטערת שאין הרבהה ; ||

333 + > אופירווש D: ~

נכתב על ידי , 13/10/2007 12:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד בלוג כפתורים DD= .


הולללה D: .
אממ החלטתי לפתוח בלוג כפתורים כיי ..

יש לי אובסייה אלייהם . !!!111

חחח .

אממ כמה דברים -

[X] אין מכינה את  כ ל הכפתורים בבלוג זה .

מסיבה זאת -

- אין להעתיק . בכל צורה או דרך שהיא .

[X] ראיתם כפתור שמצא חן בעינייכם

ואתם ממש ממש רוצים להשתמש בו ?

בטח שאפשר , אבל -

שימוש אישי בלבד , כלומר :

או לשים בפוסט בבלוג או שימוש כת''ת או כל מה שועלה לכם לראש D:

שאינו נכלל בתור לתת לאנשים באופן פומבי להשתמש בכפתורים שלי.

כמובן שתצטרכו לתת קרדיט קטן :) .

[X] אני מוכנה לעשות כפתורים לפי הזמנה ,

אני לא מבטיחה שאני יעשה כפתורים לפי הזמנה

רק מהסיבה שלא בטוח שלכל מה שתרצו אני אמצע תמונות >,< .

[X] קללות ואלימות מילולית לא יתקבלו פה ,

אתם רוצים לקלל ?

ממש לא כאן .

יש לכם משהו להגיד לי שהוא לא ממש נחמד ?

תגידו אותו בדרך הכי נחמדה .

אין להגיב כמשתמשים אנונימיים , אפשרות  זו חסומה .

[X] אתם מוזמנים להגיב לטובה ולרעה אני מבטיחה שמה

שלא ימצא חן בעינייכם אני מוכנה לשפר .

 

וזהווו .

אני יודעת שזה דיי הרבה ,

אבל זה רק בשביל שאחר כך לא נצטרך להגיע לאי הבנות .

- יכול להיות שתקנון זה יתעדכן , בכל פעם שדבר זה יקרה ,

אני יודיע ! -

 

אז אחריי כל החוקים והדברים החופרים האלה -

שיהיה לנו

= ב ה צ ל ח ה =

 

שלכם - כפתורית D:
ד'א - כפתורים ? בפוסט הבא ^^" .

נכתב על ידי , 12/10/2007 14:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





138

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- BUTTONS - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - BUTTONS - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)