לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Fucked Dumt Life


בלוג אידיוטי My Dumpt Life פתחתי בישרא כי אין לי כח לתגובות חופרות עד כמה שאני מפגרת פריקית. My Love is Bill מוזיקה: טוקיו הוטל מטאליקה גרין דיי. WTF? ניאמ.. חפרנית. מטורללת למחצה.

Avatarכינוי:  Love_Is_Dead

בת: 29

ICQ: 450412537 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פסטתמונות על בילי שלי XP


חחחחחחחח XD
[על תשימו לב על הפוסט שמיקודם
זה בצחוק, כתבתי בשביל סבטקה כי היה קטע באיסי.]

טוב הנה קיפודי שלי [בעלי לעתיד XP]
||
||
||
/\

יאיייייייייייייייייייייייייי איזה שקסססססססס!!!! XD

די אני לא יכולה יותררר תחזיקו אותי אני מתעלפתתתת X_X
חחחחXD

איזה ממיייי!!!!

יאאייייייייייי נושיייייייייייייייייייייי חחחח XD
איזה חמודייי

איזה כוסוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
{!!!}

ואוווווווווווווווו!!!!!!!
יוווו
דיייי אין עליווווו איזה שקסייייי
[יש לי את זה על החולצהההה XD יאיייייייי]
יאייייייייי XP
טוב..
זהו להיום

לוב ירוסלב, ביל.

3>

סבטקה, מסרי ד"ש לטום!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

נכתב על ידי Love_Is_Dead , 13/10/2007 19:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שרק סבטה, תום וביל יבינו.


ברחתי מהבית
אני הולכת לבית של סבטה ותום
ביל פגע בי קשות
ואמר שאני חזירה
גללתי את השיחה שלהם ומצאתי שאני בהריון ממנו
הוא שכח לשים קונדום כי הינו חצי שיכורים
הוא כנראה רצה שזה יקרה
ולא שם בכונה קונדום! אני כל כך נואשת
אני מקוה שתום וסבטה יתנו לי לחיות אצלהם עד
שההריון יתפתח ואני באמת אצטרך לטפל בעצמי
אני לא יודעת מה אני אעשה
אני מפחדת שמשהו לא ילך
אני הרי רק בת 15.
ביל בן 18 וגם בשבילו זה בעיה
ומה עם הוא ידרוש את הילד?
אני אבודה! תום סבטה! עזרו לי בבקשה!
=,[
אני מסכנה
אני רק ילדה קטנה ותמימה!
אבל אני לא עושה הפלה! זה התינוק שלי
זה שיהיה היחיד שיהיה דומה לאבא שלו ויזכיר לי אותו.
רק שהכל יהיה בסדר

[על תדאגו.. כל זה לא אמיתי אני באמת בת 12 וביל ותום אפילו לא יודעים
שיש 2 כאלה שקוראים להן סבטה ונסטיה סתם אני וסבטה מדמינות
על העתיד המשפחתי שלנו איתם XD]

נכתב על ידי Love_Is_Dead , 13/10/2007 13:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הי.. ממממ......


הי......................................................... +.+" [אני מתה על הסמילי הזה]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחרררר ><"
אמ..
הי
הי.
חררר ><"
הי
יום יפה
לא שתיתי קפה [לא ברצינות]
דיברתי עם סבטקה באיסי.. כי דודה שלי
עשתה לי סצנה
[היא תכננה אותה מראש עם הרבה מאוד חזרות]
של
"אני לא אסיע אותך לטייל לבד בבת ים"
היא חשבה "כמסתבר"
שאני מתכוונת להיתקע בבית של סבטה ולראות טלויזיה
או להיות במחשב
[לא שאני לא יכולה לעשות את זה
גם בלי לצאת מהבית ועוד לבת ים.]
טוב טלויזיה אינלי.. אבל מחשב?
WTF?
לפעמים אני פשוט לא מבינה את המבוגרים האלו
או שהם אוטיסטים
או שהם פשוט מאוד אוטיסטים....
+.+"

[כמוני וכמו סבטקהה XD חה-חה]
-לא באמת..

הארגגגגגגגגגגגגגגגג ><

 

טוב אז דיברתי איתה שאלתי עם היא רוצה אולי במקום
זה לבוא לרחובות
[רציתי לעשות את התרוקת בבת ים.]
ושנעשה את התסרוקת כבר פע.. אבל לא.. גם האמא ה...טוב בוא נגיד ברכות- גם היא לא הרשתה!
*סבטה- על תהרגי אותי!! אני רוצה לחיות!! XD *

-תסרוקת- התסרוקת של ביל מטוקיו הוטל.. אני הולכת לעשות כזאת-

אז התקשרתי לכל מיני חברות לשאול עם הם רוצות
לבוא איתי..

אז אלונה הסכימה ואני ואמא שלי והיא הלכנו לחפש מחירים במספרות
[טפו, באתי לומר מסעדות..]
אז המינימום [הכי זול] זה 200 ש"ח..
אז קבענו תור
[יואו איך רציתי לעשות את זה היוםםםםםםםם DX]
טוב לפחות סבטיק באה אלי ב21
[זה יום חמישי שבוע הבה]
והיא תבוא איתי לעשותתת יאיייייייייי =P
סבטקה- נתפרע בפיצה מתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יאיייי XD
חחחחח

אז טוב..
ניאמממ אחרי זה אמא שלי עצבנה אותי
[כשהלכנו בין המקומות]
וכשקבענו תור אז התעצבנתי עליה ממש וסבתא של אלונה
בדיוק עובדת שם
אז היא התקשרה לאמא שלה
סיפרה לה שאני מאופרת ושאני "מדברת לא יפה אל אמא שלי"
וזאתי [אמא של אלונה]
עכשיו לא מרשה לה להיות חברה שלי
[איזה מין אמא מחליטה עם מי הבת שלה תסתובב?]
גרררר ><"

טוב זה התברר רק כשאמא שלי כבר עזבה אותנו והלכה לקחת את התיק שלי לתיקון
אנחנו ישבנו בפארק והצקנו ל2 פאקאצות
חחח XD
אז סבתא שלה התקשרה
ואחרי זה גם אמא שלה
והקלטתי את זה בפלאפון איך שהיא מתעצבנת עליהם..
חחח
אחר כך הלכתי הביתה וישבתי במחשב
נכנסתי לישרא ונרשמתי..

טוב נראה לי שהחפירה שלי הסתימה [למרות שלא מצאתי אוצר,]
אני אחזור לחפור שוב מחר 3>

נכתב על ידי Love_Is_Dead , 12/10/2007 20:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





78
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLove_Is_Dead אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Love_Is_Dead ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)