לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's All About ME




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


לא נכנסתי המון זמן כי אני פשוט לא רגילה....

אז בנתיים היה לי טיול שנתי נחמד מינוס.... וזהו בעיקרון.....

כן החיים שלי לא ממש משעשעים עכשיו הם אפילו נוטים להיות משעממים בצורות מפליאות....

אין מה לעשות.. ככה זה כשאת תקועה בעבר.... ולפי מה שניראה לי אני אשאר שם עוד המון זמן...

נכתב על ידי DaNa :) (: , 24/10/2007 17:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שלום לכולם.

אני לא ממש יודעת איך להתחיל, וזה היה גם דיי ספונטני כל הקטע של פתיחת בלוג.. ניראה לי מעניין...

בנתיים אין לי הרבה להגיד....

אולי כי זאת רק ההתחלה, ואולי כי אני קצת עייפה...

אז שיהיה אחלה ערב..

אחזור מחר...

נכתב על ידי DaNa :) (: , 12/10/2007 22:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  DaNa :) (:

בת: 33

ICQ: 402880975 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDaNa :) (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DaNa :) (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)