לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tears in Heaven


אם העולם מפנה לך את הגב, תן לו בעיטה בתחת.

Avatarכינוי:  נילס3>

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שאלון בנזונה :)


כתוב 20 שמות של אנשים שאתה מכיר

1.גיל

2.עומר

3.דור

4.נטלי.

5.מעיין

6.מאיה

7.שקשוקה (דניאל)

8.רן

9.אור

10.שקד

11.נדב

12.אדם

13.רועי

14.שני

15.גלעד

16.עומר(הבת)

17.שירי

18.ליאור

19.דקל

20.אלון

 

והשאלות :]

 

-כמה זמן אתם מכירים את "5"?  מהגן:)

 

-האם "7" מכיר את "15"?  כן=]]

 

-מתי לאחרונה דיברתם עם "13"? לפני שעה בערך...

 

-איך תגדיר את "2"? הבן אדם ה-כ-י חמוד בעולם!

 

-ומה עם "15"?כוסון על P=

 

-איך יראו הילדים של "9" ושל "7"?כוסים שחבל D:

 

-ושל "20" ו "14"? מכוערים טילים!! סתםסתם :)

 

-האם אתה חושק ב"9"?קשותתת

 

-מתי לאחרונה ראיתם את "1"? לפני חמש שניות :)

 

-מתי הצחיק אתכם "6"? כ ל -ה ז מ ן!חחחח 3>

 

-היית יוצא עם "17"? בדוק D:

 

-ועם "14"? חהחהחהחה

 

-האם "3" ו "20" מתאימים? אם הם הומויים...

 

-מה הדבר האחרון שחשבתם על "10"?  כוסון עלל

 

-איזו חיה תקשרו ל "4"?כלבה!! סתםנו....!!

 

-איזה צבע תקשרו ל "8"? ירוק

 

-איזו עונה תקשרו ל "17"?קייץ נראה ליי חח

 

-האם "4" ו "15" מתאימים? כןכןכןכןכן!!

 

-האם היה לך קשר רומנטי עם "1"? תשאלו את החזייה שלי ;)

 

-הגדר בשלוש מילים את "18"  קוף מטו-רף :)

 

-הגדר בארבע מילים את "19"  מגניבב

 

-איזו קריירה מתאימה ל "16"?  קבלנית P=

 

-איזו קריירה הכי לא מתאימה ל "2"? פרופסור :))

 

-האם "9" לומד איתכם בכיתה בצפר? ייס

 

-האם היית מפתח קשר רומנטי עם "19"? נההה

 

-האם משהו היה יכול להתפתח בין "12" לבין "17"?  לאא לא מאמי לא :]

 

-האם "20" אוהב את "10"? כן =]]

 

-האם אתה אוהב את "5"?ב-ט-ח!!

 

-מה השיר שהכי מתאים ל"1"? שלמה ארצי-אני חייל. :)

 

-הייתם רוצים ש"10" לא ידבר אתכם?  לאאאא....

 

-האם "8" הוא בן אדם טוב?  כן =]

 

-מה הייתם מביאים ל"14"? נשייקהה

 

-הייתם רוצים ש"15" יתארח בביתכם?כןןןןן

 

-הייתם רוצים ש"13" יחבק אתכם עכשיו? כןןן :]]]]

 

נכתב על ידי נילס3> , 16/10/2007 16:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס


מגיעה אליו הביתה.

"היי יפה שלי" הוא אומר לי.

מחייכת אליו ועונה לו ברכת שלום.

מתנשקים.

הלשונות שלנו מתערבלים יחד.

מוצצת לו את הלשון.

שולקת אותה.

מפסיקים להיתנשק.

"אני רוצה אותך" אומר לי.

מחייכת אליו לאישור.

מפשיט אתחולצתי וחזייתי.

משכיב אותי על מיטתו.

מנשק את שדיי הזקורים.

עוצרת אותו ומפשיטה את חולצתו.

קמה ומתיישבת עליו.

חופנת בידי את האיבר שלו.

מרגישה שהוא קשה.

מפשיטה את מכנסיו ותחתוניו.

הופך אותי ומפשיט אותי לגמרי.

מנשק את בטני בנשיקות קטנות.

משתגעת מזה.

מתחרמנת אפילו עוד יותר.

שם את ידו על הירך שלי.

מקרב אותה לאיבר הלוהט שלי.

פותח לי את הרגליים ומתחיל לנשק שם.

מוצץ את הדגדגן המגורה שלי.

משתגעת.

הוא מפסיק.

מרים את רגללי ודוחף את איברו הענק לתוכי.

נאנחת מהנאה.

מזיין אותי.

פנימה והחוצה.

מהר וחזק.

נאנחת.

הוא נאנח חזק יותר.

מלטפת את ראשו.

הוא ממשיך.

"אההה!" גומרים יחד.

מחבק אותי.

מתכסים.

נרדמים מחובקים, לא לפני שהוא לוחש באוזני "אני אוהב אותך".

 

 



נכתב על ידי נילס3> , 16/10/2007 16:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפור ירוק ב-16/5/2014 11:12
 



הטווס הדימיוני שלי.


"נגעת בצמרות העצים בלילות של ירח מלא רוקד מכושף עם טווס דמיוני נוטש את הגוף לדקה, וחוזר."

 

סתם כי אני חייבת פוסט שמח. קצה של אפטימיות. כי לשבת אצל גיל, ולחבק אותו, שנשיר ביחד וננגן, זה עושה אותי מאושרת.

לדעת שיש לי רק עוד קצת זמן לשבת איתו ככה. כי הוא מיתגייס ב-18.

אני מרגישה שכול החיים שלי סובבים שביב הצבא.

אבל אני לא יכנס לזה.

כי זה פוסט שמח.

באמת.

ועכשיו אני יושבת ולא מצליחה למצוא משהו שמח לכתוב עליו.

כי באמת שכבר אין לי כוח.

לא ללכת לבית ספר, לא למורות ולא לשיעורים.

רק רוצה לישון.

גיל בא איתי לסבתא היום.

כול המשפחה שלי הייתה לשם, כי הייתה אזכרה לרון.

היה מוזר שהוא יעמוד שם איתי ולא עומר.

עומר היתקשר כמובן ודיברנו בערך שעה בטלפון.

הוא סיפר לי שהוא פגש מישהי.

הוא שאל אותי מה איתי ועם גיל.

סיפרתי לו שלא נישקתי אותו שוב פעם.

שאני לא יודעת אם אני ינשק אותו בכלל.

כי אני מבולבלת מהכול וקצת קשה לי לחשוב על זה עכשיו.

הוא אמר שהוא מבין אותי לגמרי.

באמת שאני אוהבת אותך עומר ומקווה שיהיה לשנינו רק טוב.

הייתי נורא מבואסת היום ושהלכתי לגיל הוא ניסה להצחיק אותי, אז הוא סיפר לי מה הוא שאל את חברה לשעבר שלו שהיא נפרדה ממנה.

אותי זה הצחיק אז אולי גם את הקורא וחצי שיש פה-

גיל: "אנחנו יכולים להמשיך לעשות סקס?"

היא:"כן.... רק לא אחד עם השני."

אני מאוד צחקתי =]

גיל אני מתה עלייך.

תודה שיש לך סבלנות אליי.

ולשיגעונות שלי.

באמת שעודדת אותי אחרי שחזרנו היום.

תודה.

אבל ההרגשה הזאת, של הבדידות, היא כאילו לא עוזבת..

אני יכולה להיות מוקפת מיליון אנשים ועדיין להרגיש בודדה.

כי משהו חסר לי.

אני פשוט עוד לא יודעת מזה...

 

 

נכתב על ידי נילס3> , 15/10/2007 22:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נילס3> ב-16/10/2007 15:22
 



לדף הבא
דפים:  

293
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנילס3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נילס3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)