לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים בשורה))



Avatarכינוי:  -Crazy_Princess-

בת: 31

ICQ: 290346849 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אני דלוקה אבל מי מה?!


טוב קיצר לפני כמה דק' חזרתי הביתה) והגעתי למסכנה ש אני מטורפת)) היום ו אתמול רקדתי והכל (ברחוב) וזה... היום הייתי במשמש אזרחים למחיוובות אישית  ותפסתי צחוקים שם)  אחקר כך אני ונסטיושקה הלכנו למספרה והיא עשתה פסים ואני החלטתי שאני רוצה לעשות פסים ורודים)) אז ביומהולדת שילי אני עושה אותם אחר כך פגשו ידיד שילי מותק קטן שלי הוא בצבא) אז קנינו אקסל וודקא) אני ונסטיוחה כאלה בקטע של וואי איזה וודקא מגעילה! אז בסוף שתינו וגם אחר כך לקחנו בירה ואז בא מותק שילי) וכולו דלוק כזה בסוף  זה הייה בגלל שהוא הייה מסטול רצחחחחחחחחחחחחחחחחחח...ואז ישבנו  בגינה סתם כמו דפוקים) ואז פגשתי את קטיושקה דיברנו כזה) וזהו... חזרתי הביתה וכתבתי פה מרוב שעמום! טופפ יאאלה תגיבו חמודים ..



 

נכתב על ידי -Crazy_Princess- , 14/10/2007 23:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



186
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Crazy_Princess- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Crazy_Princess- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)