לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן החיים שלי!


אני והחיים האישיים שלי!! למי שבא תיקראו...

כינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


מצב רוח חרא....

 

        

נכתב על ידי , 21/10/2007 14:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שלום!!!

נכתב על ידי , 21/10/2007 13:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ויש עוד...משו....

 

לילד הזה שאני אוהבת..

 

( האקס שלי )

 

יש חבר טוב...

 

ושתיהם אוהבים אותי...

 

ניראה לי...

 

זה המילים שלהם...

 

אני לא יודעת איך זה יצא...

 

אבל כבר כמה פעמים...

 

שאני וחבר שלו טוב יתנשקנו...

 

וכאילו זה כבר ניקרא בגידה

אבל כאילו בישבילי זה כלום...

 

כי גם הוא בגד בי...

 

וחשבתי הרבה איך אפשר להחזיר לו...

 

לפגוע בו...

 

לעשות לו רע....

 

אז עכשיו הוא פשוט מקנא...

 

שאני כאילו סתם בקשר אם חבר שלו...

 

והיום...

 

פתאום כולם...

 

ניהיו בדיכאון...

 

במיוחד אני....

 

אני לא יודעת מה אני רוצה מהחיים שלי כבר??!!!

 

 

אני ישמח אם יש מישהי שתתמוך או תעזור...

 

תודה...

 

 

????

נכתב על ידי , 19/10/2007 21:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

33

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לinn4ik92 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על inn4ik92 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)