לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

היום יום הולדת,היום יום הולדת,היום הולדת ל...


נוי רונן שחוגגת סוויט סיקסטין!
אבא שלי שחוגג 59!
גאיה היפה שחוגגת 4!
והבלוג שלי שחוגג חצי שנה!
ובן דוד שלי מתחתן יום חמישי!!

אז לכל החוגגים שיהיה מזל טוב!!




ועוד בברכות!!
ביום רביעי אח של הדרושלה חגג בר מצווה!
אז ברור שדניאל נועם ואני באנו! ואפילו היינו אחראיות הסעה!!
אז הדרוש תודה היה לי מאוד טעים ונעים להכיר את משפחתך ולרקוד בחיקם העירקיות והפרסיות!!
מתה עליך ועל האח כחול העיינים שלך!!

ועוד בברכות! (יש הרבה היום)
ביום חמישי אחותה הדוגמנית של דניאלושקה המכוערת התחתנה!!
החופה הייתה מדהימה בשקיעה! וזה ששר את "קול גלגל" בא ושר להם את בחופה!
ואז כולם התחילו להגיע!!
ושלמה ארצי המלך היה שם!! ועמד לידי עוד שניה התעלפתי!
ועברי לידר,מוש בן ארי (שנתן הופעה!!!!),ארכדי דוכין,דניאלה וירצר,וליאור מילר גם היו!
והאוכל היה ממש טעים!
אז דני היה מדהים וממש נהנתי!
וסליחה אם הייתי אוהבת מידי.. (ככה זה כשמסטולים..)
ואחותך נשואה את קולטת יטמבלית!! בקרוב אצלך XD!

אז יאללה יש ראש בקיר..
תוכנית מפגרת..
אבל מצחיקה!!!

מזל טוב שוב לכל החוגגים שיחגגו ושחגגו!

נ.ב יום שני מגן אחרון בלשון.. שיגמר כבר רבאק!!
נכתב על ידי דנאבני , 15/6/2008 00:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופטימיות :)



מה את מעדיפה :
לעשות פירסינג באף או בלשון? באף.. היה לי..
להיות רצינית או מצחיקה? מצחיקה [ :
לשתות חלב רגיל או חלב רזה? רגיל
למות בשריפה או לטבוע? עם כדורים
לבלות עם ההורים או עם האויבים שלך? עם ההורים P =
פרחים או ממתקים? פרחים וגומי..
תמונות צבעוניות או בשחור לבן? צבעוניות ..
שקיעות או זריחות? שקיעות [ =
להשאר ערה עד מאוחר או לקום מוקדם בבוקר? ברור שלקום מוקדם.. אין על השעה 6.. גם בבוקר וגם בערב..
את הירח או את השמש? את השמש.. אבל כשהיא שקרנית..
סתיו או חורף? חורף שליטה.. אבל אמיתי לא דמיקולו כמו של השנה..
ימין או שמאל? ימין.. למרות שתמיד קינאתי בשמאליים..
שיהיו לך 10 מכרים או 2 חברים טובים? 2 חברים טובים
שמש או גשם? גשם!
גלידת וניל או גלידת שוקולד? נוגט+ריבת חלב.. אין על אנדרי :)
וודקה או בירה? וודקה רדבול..

מה השעה? 00:11
תאריך יומולדת: 19.1.92
מה את רוצה ? לעבור את המגן בהיסטוריה!!
איפה את רוצה לגור? אחרי צבא בתל אביב עם המשפחה ברמת גן..
איך היית רוצה לקרוא לבת? רומי,אלכס,אניטל
איך היית רוצה לקרוא לבן?רן,יואב,תידהר
את רוצה להתחתן?כל דבר בזמנו..
דברים שאת עושה כשאת עצבנית: מקללת את כל העולם ואישתו במיוחד כאלה שמעצבנות אותי עם קול שיוצא מהאף!!
האם יש לך מפרקים כפולים? אתה צודק.. =\
את יכולה להפוך את הלשון? מילדות..
את יכולה להרים גבה אחת? לא.. את זה רק מיקי יכול.. והוא יכול הכל!!
את מסדרת את המיטה כל יום? חחח כן מיד אחרי שאני משקה את הפרחים..

בחודש האחרון
היה לך חבר? לא שאני זוכרת..
קנית משהו? בטח.. רק לפני שעתיים ומשו קניתי מסטיק!! ומחר אני קונה בגדים!!
חיבקו אותך? חחחח בטח מה אני ילדה בלי חברים..?!
הרגשת מטומטמת: כן.. כששאלתי את אברי מה קורה והוא לא ענה..
התגעגעת למישהו? למלא.. ואני עדיין..
השתכרת? לא..
רקדת כמו משוגעת? כן בל"ג בעומר..
הסתפרת? עוד שבועיים =]
בכית? כן.. אני בת..
שיקרת? חחחח בטח..
ברחת מהבית? החודש לא.. אם ההייתם מדברים איתי חודש שעבר.. אולי..

מחשבות
הדבר הראשון שאת חושבת עליו בבוקר בחופש? לאיזה הצגה אני אלך בערב?!
בלימודים? אמן שיגלו שהצרפתייה הג'ינג'ית היא עובדת זרה ויעיפו אותה!!
ולפני שאת הולכת לישון? כל מה שקרה ביום.. ומה אני אלבש יום אחרי..
יש לך פנטזיות או חלומות שאת רוצה שיתגשמו? יותר מידי..
כל מה שאת חושבת את אומרת בקול? אממ לרוב.. בעיקר אם אני בטקס התיאטרון..

צבעים
מה דעתך על ורוד? קארין נוריאלי..
מה הצבע האהוב עלייך? ירוק ושחור (בלי קשר לירקון!!!) וגם חום!
איזה צבע מסמל את החיים שלך עד עכשיו? כחול שמרני פרוגרסיבי..
האם ידעתם ששילוב של כל הצבעים ביחד יוצר לבן? אכן!! עוזי תפוזי הזה יודע ללמד חחח..

אוכל
מה הדבר שאת הכי אוהבת לאכול? אוכל של סבתא לייק דה!! עירקים שליטה!
את אוכלת ארוחת בוקר? ב-10 סנדוויץ' לבצפר..
מה הדבר שבחיים לא תאכלי?גפילטע פיש!!
האם אכלת פעם משהו שבעקבות זה את לא אוכלת אותו יותר? כן.. כשהייתי קטנה אהבתי לשון ואז כהתבגרתי הבנתי שזה לשון ואני לא יכולה להסתכל על זה עכשיו! יאאאק! וגם את העור של העוף.. איכססססססס!
האם יש משהו שאת אוהבת ואחרים לא מסוגלים לאכול? כן.. חביתה עם קטשופ..
צמחוני/טבעוני/אוכל כל...מה אתה? אוכל כל..
טעמת פעם אוכל של כלבים? מיד אחרי שאכלתי את האוכל של החמוס שלי..
איזה סוג של אוכל את אוהבת? סיני או עירקי.. תרבויות דומות..
קרה לך פעם שלא יצא לך לאכול כלום בלי קשר לצום כלשהו? כן.. הייתי בחדר תיאטרון.. תפאורה וכאלה..

פנאי
יש לך תחביבים כלשהם? תיאטרון שליטה כמו תרנגולות שמובאות לשחיטה!
איזה כשרון היית רוצה לקבל שאין לך? לצייר!!!!
את מתנדבת בגוף כלשהו? אני רשומה ב"לתת"
את עובדת? כבר חודש אני מבטיחה לעצמי שאני אתחיל לעבוד בסקרים..
מוסיקה אהובה: ישראלית!! מחזות זמר.. לועזית.. הכל חוץ ממזרחית ודיכאון!!וטראנסים..(אני חולת נפש :] )
מה עדיף,סרט בבית או בקולנוע? בקולנוע..
מוסיקת מועדונים או קלסיקה מרגיעה? לא זה ולא זה.. אולי פחפוח נחלים..
ריקוד עושה לכם את זה? ביג טיייים!
מה את רואה בטלויזיה בדרך כלל? קומדיות..

משפחה
אתה קרוב להורים שלך? אכן..
למי יותר אבא או אמא? אמא!!
מה את/ה אומר על אימוץ? עוד דרך של אנג'לינה להתפרסם..
אתה מחשיב את חיית המחמד שלך כבן/בת משפחה? בטח !! שינה וניצה אין עליכן יכלבות!!!
מי הכי קרוב אלייך מקרובי המשפחה (חוץ מאמא או אבא)? אחותי הגדולה!
לסוף תן ת'שיר הראשון שעולה לך בראש: רצה הביתה,מטירוף מתמשך לאבד את עצמך לרגליו ,את רצה הביתה,אל השקט שלך שרודף אותך!! קרן פלס שליטע!!
איזה שיר אתה שומע עכשיו: כמה אהבה,יש בנשמה גם כשאת בוכה את תמיד יפה!! לא אשמתי שיש מנטה בערוץ 24.. (איכסס קובי פרץ שמישהו יוציא אותו כבר מהחוק!! הוא נראה כמו טעות!!!!!!!!)
תכשיט אהוב: הטבעת המושלמת שלי והשרשרת שלי!
התמכרות כלשהי: אובססיה לתיאטרון..
חלום שחלמת והתגשם: אברי זכר אותי!!!!!!
ושאלה אחרונה.... הכל טוב יותר מללמוד להיסטוריה!!!







לילה טוב לכם!!
לי יהיה לילה טוב :)
נכתב על ידי דנאבני , 1/6/2008 00:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דנאבני

בת: 32




3,483
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנאבני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנאבני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)