לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פמלה אנדרסון ובוראט!הגרסא הלא מצונזרת DD:


כותרות צומי!! XD

-

אני טסה לאבא שלי לאזרבייג'אן ביום ראשון. אני מקווה שהשבוע שאני אעביר שם יהיה נחמד. אני קצת מפחדת מהטיסה,לטוס לבד..למקום כזה,שהדבר היחידי שטס לשם זה יצורים גדולים,שעירים ושחורים..לא כייף במיוחד.אבל,יש דיוטיפרי! אני הולכת לקנות לעצמי ואנס נחמד או משהו בסגנון.להלה.

 

החזרתי קצת את הפוני,והשארתי את השיער מתולתל..בואו נראה כמה זמן אני אהיה מסוגלת להחזיק מעמד בלי להחליק אותו שוב. מעניין אם מחליק שיער זה סם..זה ממכר XD

 

שאלון שבועי מלפני כמה זמן

 

הדבר האחרון שעשית: הדלקתי מוסיקה XD

המילה האחרונה ששמעת: נאמ....ביי ?

השיר האחרון ששמעת:  Shining Star - Get Far הטרנס החרוש של 'דה וואי יו טאצ' מי' XDD

הרגש האחרון שהרגשת: בלבול

הריח האחרון שהרחת: היסמין שיש לשכנים בגינה

הנוף האחרון שראית: העצים והגבעות מהחלון....אשכרה נשמע כאילו אני חיה בקיבוץ XD סתם פארק ליד הבית

הפרצוף האחרון שלך: -.-"

הקול האחרון ששמעת:  את הבולן של סטורי אוף דה ייר

האדם האחרון שדיברת איתו: אמא

האדם האחרון שהתקשרת אליו: אמא

האדם האחרון שהתקשר אלייך: איש שמציע לי חיתולים למבוגרים XD"

האתר האחרון שביקרת בו: אתר XD פארק הורדים..אתמול בלילה.

 

טוב יאללה,הפוסט הבא יהיה עם תמונות,כשאני אחזור.

 

נכתב על ידי , 19/10/2007 09:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just Nobody ב-30/10/2007 14:02
 



העלמות.


הקוראים הישנים פה,בטוחים שהבלוג נמחק,ושאני עזבתי את ישרא.

אני רוצה לנסות לכתוב בבלוג,בפעם הראשונה מזה שנה וחצי, בלי שאף אחד שאני מכירה יקרא בו,לכתוב אחרת אולי,קצת לעצמי. לכתוב ק מתי שמתחשק לי, בלי לתת דין וחשבון.

 

אני מרגישה שעברתי שינוי קיצוני בתקופה מאוד קצרה,אני כבר לא אותו אדם,שיניתי את האנשים שאני מסתובבת איתם,את הרגלי העישון הפסיבי שלי והשתייה כל שני וחמישי. לא,אני לא הייתי אחת שמעשנת או שותה,ולעולם לא אהיה,אבל האנשים סביבי עישנו ושתו,ואלו היו הדברים היחידים שהם עשו. עכשיו כל כך טוב לי.אין דיכאונות,לא בכי ולא שטויות אחרות שגרמו לי להיות פחות שמחה. הוא,שאהבתי עד לא מזמן,עכשיו מסתובב איתי עם אותם אנשים,וזה כל כך נחמד,כי כשאני לא עיוורת מאהבה אליו,הוא אדם ממש נחמד ומצחיק סך הכל. כמובן יש את האנשים החדשים שם,כמו פילמשיק,שהוא אדם ממש מתוק ומצחיק,פשוט כייפי. אני לא אומרת שהכל מושלם,לפעמים גם משעמם קצת,ולא הכי כייף בעולם,אבל עדיין,יותר טוב מהמצב הישן.

 

אני מתחילה להרגיש יותר כמו עצמי,ופחות כמו הזהות שאימצתי לעצמי בעקבות החברה שהסתובבתי בה. אני לא כלבה,אני לא רעה ושונאת לריב עם אנשים. אם תגידו את זה לאנשים שמכירים אותי הרבה זמן,אבל לא מכירים אותי מספיק טוב,הם ירימו גבה. אבל אני כזו,ואני רואה שככה עדיף לי,בלי מעטה הקוצים האכזרי הזה שהייתי חייבת להתעטף בו,כדי לא להפגע מכל הבולשיט שלהם. כייף לי לחייך,לצחוק,להתאפר,להתלבש,להרגיש יפה,תשומת לב,שמחה,כייף לי להרגיש טוב.

 

אני כמובן לפעמים קצת מתגעגעת לג'ני,שהייתה חברה כל כך קרובה שלי במשך שנתיים. אבל החוט שמקשר ביננו התחיל להפרם מהרגע שבו היא נהייתה חברה של שחק,ואין מה לעשות עם זה,לאט לאט החברות הזאת נהרסה,ואני לפחות,ניסיתי להחזיק אותה כמה שיכולתי,אבל בסוף הרמתי ידיים,כי הבנתי שמאמצים חד צדדים פשוט לא יעזרו. אנחנו מדברות מידי פעם,בקרירות וריחוק נוראי,פעם אחרונה שראיתי אותה,הייתה לשניה ביום שישי,כשהיא פנתה לטייל עם חברים של שחק,ואני עם חברים שלי. אני מתגעגעת גם לולד,אולי אפילו יותר מאשר אליה,אבל הוא יותר מכולם,מסמל בשבילי התנתקות מושלמת מ'לפני' ומעבר מושלם ל'אחרי'. הוא גרם לי כאב נוראי במשך החצי שנה האחרונה,ועכשיו אני לפעמים שואלת מה שלומו,לפעמים רואה אותו,או יותר נכון את השאריות של האדם המדהים שהוא היה,אומרת שלום קריר,וממשיכה הלאה בידיעה שהוא הולך לשבת עם כמה אנשים מחוקים טיפה,להדליק סיגריה,עוד בקבוק בירה או שוט וודקה,והכל מעולה,הכל טוב,קצת מטאליקה.

 

אני חושבת שזה מספיק לפעם אחת. כל ה'להזכר' הזה,לא עושה לי טוב.

ב21.10 יש לי ואליעדי שנה מאז שאנחנו מכירים. אתמול ישבתי וחשבתי,והבנתי כמה האדם הזה השפיע על עיצוב האישיות שלי,כמה הוא השפיע על כל היבט בחיים שלי. אני אוהבת אותו כל כך,אבל כבר מזמן הגעתי למסקנה,שאסור לנו להיות קרובים מידי  (כמה אירוני בהתחשב באלפי הקילומטרים שמפרידים ביננו פיזית) כדי שאף אחד מאיתנו,לא יפגע,שוב.

 

ארוואר.

נכתב על ידי , 17/10/2007 02:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




צ'או.

הייתי פה.

 



נכתב על ידי , 15/10/2007 12:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,841
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(Velvet Snow) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (Velvet Snow) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)