לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NORMAL?YEH RIGHT


גם כשקשה תזכרו תמיד שהיה יכול להיות קשה יותר, .

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012


אפילו לא נשיקה. לא נשקת אותי,אני עדיין לא מאמינה.
חיבקת ונגעת ולחשת,ולא נישקת אותי.
ואתה מנשק בצוואר ולא בשפתיים,ובראש שלך שלושה ולא שניים.
רק הפעם,רק הפעם רציתי שתנשק אתה,שתתחיל אתה,
שהאשמה לא תיפול עלי אחר כך,שלא תסתכל עלי אחר כך במבט מאשים,שאתה נקי מהאשמה.
שתוכל להגיד את נישקת אותי,למרות שאתה מתחיל! ומלטף ואומר וצוחק.
רק הפעם,שאני אדע שזה לחא סתם. שיש שם משהו,מחפשת באפלה תשובות נשכחות,
שמחקת,שינית,החלפת. ואני לא מבינה,ומנסה ואתה מוריד לי את הביטחון,לא מנשק אותי.
מה לא טוב בי? מה השתנה בי? זוכר שפעם אהבת אותי? מה קרה לנו?
היום הזה הוא הזיכרון הכי נוראי שלנו. כל פעם שאני מסתכל אחורה וסוקרת את הימים שלנו ביחד,
או את השעות אני מחייכת,רוצה עוד,אף פעם לא מתחרטת. ועכשיו הייתי נונתנת הכל,כדי להחזיר את הזמן לבוקר.
כזאת טיפשה אלוהים! מה חשבת? שפתאום הוא יאהב אותך? פשוט היית איתו,הוא רצה וזה מה שהוא חיפש והיית איתו
ולא אכפת לו ממך,בכלל הוא הלך,קם והלך,התווכחתם והוא קם והלך.
ואמר לך את מה שלא רצית לשמוע,את ההפך ממה שרצית,את הלא.
'אני חייב לספר לניר'. 'להסביר לו את הנסיבות,שאין כלום' למה? איזה כלום?
אתמול בלילה,הייתי בטוחה שנצא מכאן ביחד. או שאני אהיה מחויכת. 
פתטית פשוט פתטית. טיפשה מפגרת מטומטמת,איך עשית את זה שוב??
נחותה,זולה,מגעילה. ברור שהוא לא ינשק אותך.
איך הוא עשה לי את זה,שוב? שוב בוכה בגללו,בגלל דברים שפירשתי לא נכון.
אדיוטית. כל כך כועסת על עצמי,גם עליו,אבל יותר עלי.
הרסתי הכל,הכל. מה ניר יגיד על זה עכשיו? הוא ישנא אותי. 
מה חשבתי לעצמי? מה? שהוא יאהב אותי? שהוא יגיד בואי נחזור? שניר יזדיין?
אשליות,האכלתי את עצמי שטויות ושקרים. ולא אכפת לו.
והוא עוד מעז לשלוח לי אם אנחנו בסדר? לא אנחנו לא בסדר!
אני לא בסדר! טעיתי שוב,ועכשיו אני אשלם על זה הרבה זמן עד שאני אשכנע את עצמי 
שלא אכפת לי יותר. ואעשה את זה עוד פעם.
אבל הוא,הכל בסדר אצלו. הוא לא חושב עלי עכשיו ובטח שלא מנסה להוציא אותי מהראש דרך כתיבה.
הוא בטח לא שומע שירים עצובים והדמעות יורדות לו בלי לשים לב. הוא לא אכל מהבוקר
בגלל שרצה להראות טוב בשבילי,הוא עכשיו לא אוכל בגלל שהוא מרגיש שמן ושבגלל זה אני לא רוצה אותו.
הוא לא בוהה בחפצים כשבראש רצות לו מחשבות ופנטזיות. 
הוא לא מנתח כל צעד ובודק מה לא טוב אצלו איפה הוא טעה. לא מבטיח לעצמו שהוא בחיים לא יטעה יותר,
שמהיום הוא לא אוכל כלום,מתאמן כל יום ולא נוגע בי. הוא לא יודע שהוא משקר לעצמו.
מה שכן,הוא מתחרט על זה,כמעט כמוני.
נכתב על ידי , 2/6/2012 16:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_-Lola-_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _-Lola-_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)