לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*My Life*


"לאן שלא תיסע, קח שני בגדים ודוכיפת [?!]"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

מגירת סודות...


דו פרצופיות...

 

זו תכונה שאני לא אוהבת אצל אנשים....

 

כמוה....

 

היא מתנהגת מוזר....מתבודדת מכולם...

 

ואחרי זה, כאילו כלום לא קרה, היא חוזרת לעצמה, שמחה, מלאת חיים...

 

היא לא מספרת הרבה, היא מעדיפה לשתוק...

 

לנעול את מגירת הסודות הפרטיים שלה...

 

ובצדק..לא כל אחד מספר את הסודות שלו....

 

אבל מותר לדבר לפעמים...לשתף....

 

לספר לחברה קרובה.....

 

להוציא את הדברים הרעים החוצה, ולהכניס שוב את הטובים...

 

לא ככה??....

 

 

שיר.........[=

 

 

נכתב על ידי , 11/1/2008 23:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ורק אני=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ורק אני=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)