לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פיסת פרטיות קטנה. 3>



Avatarכינוי:  גברת אצטרובל ™

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

נגמר [!!!]


אז כנראה שכאן זה נגמר.

" לכל סוף יש התחלה חדשה "

והמשפט הזה באמת נכון, אני מסיימת פה ופותחת בלוג חדש.

אז הנה הבלוג החדש שלי  -

The joker, he victor all of them

מי שרוצה מוזמן להיכנס ולהגיב D:

 

אוהבת את כולכם,

גברת אצטרובל.

3>

נכתב על ידי גברת אצטרובל ™ , 30/11/2007 11:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסתפרתי - תמונות | חושבת לסגור.


שלום לכולם (:

אז לפי הכותרת הבנתם שהסתפרתי, ושאני חושבת לסגור.

אז אני לא בדיוק סוגרת, אני פשוט כותבת פוסט אחרון בערב או מחר,

ואני פשוט פותחת בלוג אחר.

אני רוצה להתחיל מההתחלה, עם הבלוג הזה אני מרגישה מוזר.

למשל, הייתי אנונימית. ופתאום אני לא.  כל זה נורא מבלבל.

אז אני פותחת בלוג חדש.

אני אביא לכולם את הכתובת, אבל מי שהבלוג הזה שמור אצלו במועדפים - שימחוק אותו,

ובמקום תשימו את הבלוג החדש כשאני אביא לכם.

-

ועכשיו לגבי אתמול, שהסתפרתי D:

האיכות של התמונות גרועה בגלל הפלאפון הצולע שלי.

הנה תמונות לפני התספורת החדשה-

img144/2203/0009hb3.jpgimg522/8607/0010ev2.jpgimg522/6923/0011da9.jpg

-

וזה אחרי שהסתפרתי -

img522/8805/0012in7.jpgimg522/3999/0014pc6.jpgimg522/1651/0015ly0.jpg

 

התספורת יצאה מדהים, אבל הפנים שלי נראות מזעזע ! , #

-

מלא נשיקות, -

גברת אצטרובל.

3>

נכתב על ידי גברת אצטרובל ™ , 29/11/2007 10:53  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פארק[:


( 21:21 )

היי ח'ברה D:

הייתי היום בפארק שליד הבית שלי עם חברות.

היה כל כך כיף =)

בהתחלה סתם ישבנו על הדשא ודיברנו, אחרי זה הלכנו למגלשות הגדולות והארכות שיש שם,

והתנדנדנו על הנדנדות האלה, כמו ילדות קטנות וטיפשות, וציירנו " שמש " עם הרגליים img221/2605/30879806rq3.gif

אחר כך הלכנו ללוות חברה הביתה, ואז המשכנו להסתובב בפארק.

ישבנו קצת על הדשא, ועשינו " ספורט " [ אני חייבת דחוףדחוףדחוף להוריד כמה קילוגרמים ],

והיא יודעת לעשות גלגלון, אע, איך לעזעזל ? גם אני רוצה! , @

זה לא פייר. חח P:

האמ. אחר כך שוב הלכנו לנדנדות. ואז הגיעו איזה בנים, וניסו להתחיל איתנו. זה היה כזה פאתטי.

הם התחילו לשאול אותנו, " בת כמה את ? " , " איפה את לומדת " , " איפה את גרה ? "

והחברה הטיפשה שלי, ברוב טימטומה ענתה להם ._."

והם התחילו לגעת לנו בנדנדות ולנדנד אותנו, אז אני כזה אומרת : " באלכם לעזוב לי תנדנדה ? תודה ".

בקיצור - אחרי זה נפטרנו מהם, והלכנו.

ואני חייבת להגיד, היה ממש ממש ממש ממש ממש כיף :C

-

אחר כך, אחר הצהריים, הן באו אליי, ודיברנו. וצחקנו על אחותי.

והיה מצחיק כל כך  ^        ^"

 

מלא חיבוקים , נישוקים ונשיקות -

גברת אצטרובל. שמחכה ליום רביעי, כי ביום רביעי היא סוף סוף מסתפרת. הידד. |NOT|.  קול

img160/259/11056069sk8.jpg img517/1051/93642138qg6.jpg

( היה לי משעמם אז הכנתי כפתורים )

אגב. הם שלי. כלומר, זאת אני D;

נכתב על ידי גברת אצטרובל ™ , 26/11/2007 21:21  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,694

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת אצטרובל ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת אצטרובל ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)