לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני רוצה להיות מאושרת, אני רוצה להיות ר ז ה

Avatarכינוי:  אנה זאת לא מילה גסה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מתחילה מחדש


סוף שבוע בלי ההורים בבית, אני והחברה התהוללנו לנו חופשי,

אני ואחותי התחרענו על הבית.

וכן, גם אוכל...

החלטתי שאני מתחילה מחדש יום ראשון.

 

אני וחברה התחלנו התערבות על המשקל, שיהיה מניע ושיתן כוח.

 

אני הולכת לקרוע אותה, עם כמות הקלוריות שאני מתכננת.

 

אז אני בהפסקה בינתיים מהמשקל.

היה שבוע רע,

עליתי במשקל.

 

יום ראשון אני אתחיל מחדש.

 

אנה.

נכתב על ידי אנה זאת לא מילה גסה , 27/10/2007 15:03  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/8/2008 21:37
 



שובע.



  

 

אכלתי היום בבוקר שני ביסים מחלה, שהבוס מביא לעבודה כל יום שישי ומכריח את כולנו לאכול.

שני ביסים והתמלאתי!! לא יודעת, אולי זה פסיכולוגי נטו, אבל אוכל כבר לא מרכז אותי.

 

6 שעות אחרי שני הביסים, אכלתי את ארוחת הצהריים- דנונה גרנולה 1.5%. 203 קלוריות.

(אני יודעת שלפעמים אני כותבת מספר אחר, הסיבה היא שלפעמים אני אוכלת דנונה ולפעמים יופלה)

 

אני חושבת שאני הולכת לאכול עכשיו ארוחת ביניים- איזה סלט או אולי פריכיות או משהו.

ואז אני אלך לישון עד הערב כדי לא להתפתות.

 

הגעתי עכשיו הבייתה מהעבודה.

גם היום שכחתי להישקל, ואני נשקלת רק בבוקר, אז שוב המשקל שלי בגדר תעלומה.

אני יודעת שיקח עוד שבוע בערך עד שיתחילו לשים לב- וזה מה שחשוב לי.

 

-

 

עשיתי היום 80 שקל טיפ בעבודה (ואני לא מלצרית- 80 שקל זה מלא!!)

וכאילו מתוך הרגל באתי לקנות אוכל- איזה קוראסון, או אולי אפילו לשבת בקפה קפה על איזה רביולי בטטה אלוהי (רק מלחשוב על זה אני כולי מריירת פה על המקלדת)

אבל לא.

עצרתי את עצמי.

גם נשאר הכסף של הטיפ וגם התקרבתי עוד צעד אחד לרזון.

 

גאה בעצמי.

אנה.

נכתב על ידי אנה זאת לא מילה גסה , 26/10/2007 14:53  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-13/4/2009 04:03
 



הקאתי.


   

 

בדיוק כמו שהחלטתי.

אפילו לא הייתי צריכה לדחוף אצבע, האלכוהול עשה את שלו.

 

קמתי לפני שעה, נשקלתי. יש לי עוד טיפה להגיע למשקל שלפני הבולמוס.. ואני לא מבינה את זה כי לקח לי ממש מעט זמן להוריד את ה-2 קילו ואז בולמוס אחד מסכן והכל עולה.

מעצבן.

 

אבלתי היום ווייט יופלה בתוספת קורנפלקס, זה 1.5% שומן ו- 151 קלוריות.

זה ממש השביע אותי. אני מופתעת. בכלל, אוכל הפסיק להיות הנאה בשבילי כמו שהוא היה פעם.

אתמול אכלתי קצת צ'יפס, טיפה חומוס עם פיתה וכנף אחת קטנטנה על האש ושבעתי רצח.

גם לא היה כזה מגעיל להקיא את זה כמו שחשבתי, אבל אולי זה כי הייתי שיכורה.

 

אני מתכננת למשוך ככה עד הערב ואז לאכול סלט.

 

אני גאה בעצמי.

 

-

 

החלטתי לעשות תחנות כאלה, של הגעה למשקל מסויים.

וכשאני מגיעה אליהן מותר לי לפנק את עצמי באוכל טיפה יותר משמין.

 

אני בן אדם שאוהב אוכל, במיוחד ג'אנק פוד, וזה כנראה משהו שאני אצטרך להשתלט עליו כל החיים שלי, אבל זה לא אומר שאני צריכה לסבול כל החיים.

אז החלטתי שכשאני אגיע ל-60, אני אפנק את עצמי במקדונלדס.

גם אם אני אצטרך לעבוד יותר קשה אחר כך- אני לא באה למרר לעצמי את החיים ולכל אחד מותר לחגוג.

 

[עריכה - 15:51]

גמבה וקצת קוטג' 3%. 50 קל'.

אני מפוצצת. זה מתחיל לעבוד.

 

[עריכה - 00:16]

סלט גדול עם בולגרית ורוטב לייט- 250 קל'.

 

התחלתי להתרגל לרעיון של לכתוב פה את כל מה שאני אוכלת.

זה נהדר. כאילו... אם אני שוברת אז כולכן יודעות שאני שוברת, וזה נותן מוטיבציה.

 

סה"כ קלוריות להיום- 451.

 

אה, כן. אתמול אדם הזוי בעבודה החליט שאם אני אעמוד לו על הבטן הוא ינחש את המשקל שלי.

הוא לא היה טוב במיוחד, הוא ניחש 60, אבל עשה לי הרגשה טובה :)

 

אנה.

מרוצה.

נכתב על ידי אנה זאת לא מילה גסה , 25/10/2007 14:04  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/2/2009 19:15
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנה זאת לא מילה גסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנה זאת לא מילה גסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)