לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג העיצובים=]


בולוג שעוזר למעצבעם... או מראה עיצובים XD ככל אחד מוזממן לבקש

כינוי: 

בן: 27

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עיצוב חדש(:


 עיצוב חדש!
אהבתם? וגם אם לא תגיבו בבקשהXD




לא הלכתי היום לבצפר :/
ת'אמת סתם כי ממש לא התחשק לי וכמו מטומטם הפסדתי מבחן ...
אני מת כבר ללכת לבן דוד שלי לא ראיתי אותו פאקניג 3 חודשים ! ממש כיף לבוא אליו כי אנחנו אוהבים את אותם דבריםD:
סוף שבוע פאנן!
נתראה בפוסט הבא..







נכתב על ידי , 26/10/2007 12:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב ראשון בבלוג=]




איך?=]
זה בפוט
מי שרוצה מוזמן לבקש=]
נכתב על ידי , 17/10/2007 22:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב ראשון בבלוג=]


יצא לי שתים..
יש לי מחשב דפוק
נכתב על ידי , 17/10/2007 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבני=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בני=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)