לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  שקד-עיצובים ועזרים ©

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

פיקסלים + כפתורי אופנה + מדריכי ציורים


בוקר טוב (:

אמרתי כבר, ושוב אני אומרת שאין לי פוטו אז אי אפשר להזמין עכשיו עיצובים,

אבל.. למה שאני אפסיק לעדכן את הבלוג? ^^

אמנם הדברים בפוסט הזה לא הוכנו על ידי, אבל בכל זאת הכנתי פוסט

 

 

פיקסלים  .

קרדיט ענקי (על כל הפיקסלים) לrainbow pixel.

 

____________

 

מיקס בית ספר [רקע שקוף].

 

 

 

  

 

 

  

 

____________

 

מיקס אוכל [רקע לבן]

 

    

 

 

    

 

 

     

 

 

     

 

 

  

 

    

 

  

 

    

 

   

 

     

 

   

 

 

 

 

כפתורי אופנה .

 

קרדיט ל Icons kingdom~

____________

 

     

 

      

 

   

 

    

 

 

   

 

   

 

   

 

   

 

 

 

 

מדריכי ציורים .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי שקד-עיצובים ועזרים © , 26/1/2008 10:49  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סילי ובילי - עזרה ועצות (: ב-7/8/2008 17:57
 




מלאמלא זמן לא עידכנתי  וזה לא בגלל שלא רציתי או שנטשטתי את הבלוג.. להפך.

אני כ"כ רציתי לעדכן אבל המחשב שלי נהרסס

 

אז גם לא יכלתי להכין עיצובים, ולא לקרוא את התגובות הנפלאות[;.

אז כמו שאמרתי לא היה לי פוטו ועדיין אין לי..

אני מצטערת לגבי כל מי שהזמין וחיכה. אני מאוד מאוד מצטערת ואני מבטיחה שכשיהיה לי פוטו, אני אפצה אתכם.

 

אז סופשבוע מדהים שיהיה לכם,

אוהבת.. שקד :]

 

 

נכתב על ידי שקד-עיצובים ועזרים © , 24/1/2008 19:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Icons kingdom~ ב-26/1/2008 11:31
 





9,727
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקד-עיצובים ועזרים © אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקד-עיצובים ועזרים © ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)