לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex , Drugs , And Rock&Roll



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

עדכון + תמונה מעודכננת !


 

וואו , עדכון , סוף סוף , לא ? ^^"
אז, שנה חדשה .. חיים חדשים אפשר להגיד חח ..
כ"כ הרבה דברים קרו בחופש, וממש השתניתי .
בכלל , הגישה שלי לעולם והכל, אני מקווה שזה השתנה לטובה.
נסעתי למחנה קיץ, הכרתי המון אנשים חדשים, וגם פגשתי ישנים .
היה כ"כ טוב. אני ממש מתגעגעת לאנשים האלה ..
גם טיילתי בהרבה מקומות בארץ , התאהבתי, והיה לי קיץ כמו שצריך (:
ואני במיוחד מתגעגעת למישו מסויים .. 3 / >
אבל עכשיו בצפר, צריך ללמוד, להשקיע .
[אחרת ההורים ירצחו אותי]
השנה התחילה דיי טוב, אני מתחילה לקחת קורסים באוניברסיטה בגלל פרוייקט שיש לנו ,
אני מקווה שילך לי טוב .
וגם עשינו שיפוצים בבית וזה נראה ממש טוב *_*
אני מקווה שהשנה הזאת תהיה בסדר, למה אין לי כוח לריב עם אפאחד, ולא כלום .
באלי פשוט להנות - ושזאת תהיה שנה מיוחד .
בלילה היה לנו טיול סליחות, זה למה אני לא בבצפר חח ..
היה נחמד, וראיתי אנשים כ"כ סקסיים , שבאלי לראות אותם שוב XD
טוב, אז מה שנשאר לי לאחל לכולם זה - שנה טובה D:
ושזאת תהיה השנה הכי נפלאה בעולם 3 >
נמנמ, אז עכשיו תמונות מעודכנות שלי סוף - סוף (:
ואח"כ שיר .

 
We're so close yet so far..."
It's tearing me apart
What I would do, I'll be there with you
We're so close yet so far
It's tearing me apart
"...What I would do to be back with you


hoobastank - So Close, So Far
שיר נסגד, באמת ^^"
עד כאן , קארין 3 / >
נכתב על ידי , 24/9/2009 10:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/1/2010 18:07
 





5,294
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrought to you by ; Karin(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brought to you by ; Karin(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)