לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המשעממים שלי...


החיים המשעממים שלי.. הכותרת מסבירה הכל....

Avatarכינוי: 

בן: 27

ICQ: 374593569 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


אממ לא עשיתי הרבה זמן פוסט ושיעמם לי אז אני עושה...

דברים חדשים:

כתבתי על הקיר im sorry i cant be perfect

 

עשו לי מדף לבקבוקים שאני אוסף מעל המחשב וקניתי פלורסנט כחול ושמתי שיאים על הבקבוקים וזה...

אממ מה עוד?

אהה עכשיו עשרה ל תשע בבוקר ואני התעוררתי בשמונה וחמישה ככה...

למה הגורל אכזר?? הוא לא נותן ללכת לישון המניא'קקקק..XD

אני ייתן תמונות של כמה דברים:

 

 

הim sorry i cant be perfect על הקיר

 

הדג השני שקניתי:

 

הדג הראשון שקניתי:








הגיטרה שלי


נכתב על ידי , 9/2/2008 08:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



712

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!~i sick of this life~! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !~i sick of this life~! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)