לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברח-לי-השםם =\



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

בלווגי חדשש =]


היי =]

אני שיר, ופתחתי בלווג חדש =\

מי שרוצצה? יש לי גם שיןן:

http://www.shin1.co.il/id/show_user.php?userid=403526

גיבוו לי =@

אווהבת אווהבתת אוותכם ~מלא~מלא~

לה'ת

 

שיריי =O

נכתב על ידי שיריי_;P , 19/10/2007 12:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  שיריי_;P

בת: 27

ICQ: 213234648 

תמונה




24
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיריי_;P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיריי_;P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)