לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מפתח הלב פתח לי שער של געגועים..


סיפור בהמשכים מרתק סוחף ועוצר נשימה..!! כנסו==>יהיה מעניין..:)

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק שביעי..=]


אין לי בלוג פרטי אז אני פשוט הוציא הכל פה:

 

אני לא רוצה לחיות יותר...אני רוצה למות טוב!!..כביכול הכל מושלם אצלי הילדה עם החיים המושלמים משפחה מקסימה המון חברים מצטיינת בלימודים הכל מקסים וטוב..אבל לא הכל רעעע!!!!! כלכך רעעע!!! מי מסתכל עליי מי יבחין בי אם אעלם...ויום אחדד אוווו יום אחד אני אעלם כי לא יהיה לי כוח יותר ואז נראה מה הם יגידו נראה מי יבכה עליי...כי אני פשוט עייפהה...עייפה מהכללל ואני לא רוצה לחיות יותר...


 

"אלון ישב על הספסל מקווה שתבוא מקווה שהאסאמאס ששלח לה עזר...

הוא כלכך רצה שתבוא הוא כתב לה אסאמאס וביקש ממנה שתפגוש אותו

בפארק ב-5 וחצי עכשיו כבר עשרים ל..אופפ היא בטח לא תבוא..

הוא כבר התחיל להתייאש אבל אז הוא ראה אותה..

אוחח היא הייתה כלכך יפה הוא רצה לתפוס אותה למשוך אותה אליו ולנשק אותה!

היא התקרבה אליו במבוכה, הוא בא להגיד משו אבל היא הקדימה אותו

ואמרה, הגיע הזמן שנדבר על הכל לא??"

 

פרק שביעי:

 

אלון:כן הגיע הזמן...

מור: טוב תשב זה יקח קצת זמן..

אלון:אני מקשיבב

מור:אז ככה...

 

**************************************************************************

 

שיר ישבה במרפסת של הסוויטה שמשקיפה על הים...

היא לא האמינה לכל מה שקרה לה בחופשה הזאת..

בשלושה ימים היא התאהבה ועוד בילד הכי מדהים בעולם! עידו..

הם נפגשנו בבריכה..זה היה כמו בסרטים היא החליקה והוא תפס אותה..

הם שניהם נפלו לבריכה רק כשקמה יכלה להבחין כמה יפה הוא היה..

הם עמדו בלי להגיד כלום מסתכלים אחד לשני בעייניםם..

הם יצאו מהבריכה הציגו את עצמם ישבו לדבר ומיד גילו עד כמה הם מסתדרים,

ביומיים הבאים הם לא הפסיקו להיות ביחד מהבוקר עד הערב בים בטיילת בקניון בכל מקום..

בערב השני הם הסתובבו ביחד בטיילת באמצע הגשר הוא עצר התקרב אליה ונישק אותה

 היא שמחה כלכך שמחה היא כלכך רצתה את זה..

היא אהבה אותו למרות שהם הכירו רק יומיים הם התחברו אחד לשני בצורה מדהימה

היא הרגישה כאילו היא הכירה אותו כל החיים..

יום אחרי זה היה היום המדהים ביותר בחייה

 הם הסתובבו בטיילת כמו זוג יונים כל מי שעבר לידם ראה זוג  צעיר ומאוהב ולא יכול היה שלא לחייך...

בצהריים שיר רצתה לקרוא לו כדי שיוכלו ללכת ביחד לבריכה..

היא פתחה את הדלת ומצאה אותו את עידו מתנשק עם בחורה שחומה גבוהה ומדהימה בחדר..

היא רצה החוצה הוא כמובן הבחין בה ורץ אחריה אבל הוא לא הספיק לתפוס אותה

היא רצה בוכה לחדר היא ישבה במרפסת וחשבה על הכל

השעה הייתה כבר 8 בשמונה אמה של שיר קראה לה כדי שיוכלו לצאת למסעדה

כל הערב גם במסעדה וגם בההופעה שיר לא חשבה על כלום מלבד עליה ועל עידו..

בערב היא שכבה במטיתה והרגישה שהיא לא יכולה יותר..

היא העיפה מבט בשעון ראתה שהשעה רבע לאחד

אז היא לבשה סווצ'ר סקיני ג'ינס כפכפים לקחה את האייפוד מפתח ויצאה

היא לא ידעה לאן היא פשוט רצה הרגליים שלה הובילו אותה למקום שאהבה יותר מכל הים..

כמה שאהבה את הים..

היא ישבה על האבנים מסתכלת על הגלים שנשברים

ומקשיבה לצעקות השקטות של הים שקוראות אותה אליו..

היא התחילה לקום ללכת על החוף רגליה נוגעות לא נוגעת במים

לפתע היאר הרגישה יד מאחוריה היא הסתובבה ומאוחריה עמד עידו

היא הסתכלה עליו והחלה לבכות.."למה עידו??" "למה עשית את זה??!!"

עידו לא אמר כלום היא החלה ללכת הוא רץ אחריה תפס את ידה וסובב אותה אלי

והיא אמרה לו דיי עידו תשחרר אותי

אבל הוא אמר לא יכול הוא משך אותה אליו מצמיד את מותנו למותנה ביד אחת

וביד השנייה מזיז את שערה המרחף ברוח

בבת אחת הוא תפס את ידה ולקח אותה לתוך הים

היא לא התנגדה רק הלכה אחריו אחרי ליבה

הם ניכנסו לים עמדו שם בתוכו מתבוננים זה לזה בעיניים

הוא הצמיד אותה אליו ולחש לאוזנה.."את יודעת למה אני לא יכול לשחרר אותך?"

היא שאלה אותו למה ואז הוא התקרב אליה

הביט לה היישר לתוך העיניים ואמר לה "כי אני כלכך אוהב אותך"

והוא נישק אותה נשיקה סוערת ופראית הגלים מכים על גופם...

שניהם בתוך הים והים שלהם כל העולם שלהם

והם ביחד כלכך ביחד הלשונות מתערבבים הגוף מצטמרר היא שלו והוא שלה..

 

***********************************************************

רונה חזרה משיר אחרי שעתיים בערך..

היא עלתה לביתה פתחה את הדלת ובפנים היא ראתה...

 


קצת קצר=/ לא נורא נתראה...עדי

 

נכתב על ידי , 2/12/2007 18:26  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסיפור שלי.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסיפור שלי.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)