לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


היוש=]

שיהיה לילה טוב..

 

 

 

שלחתי מלאך כדי לברך אותך ברכת לילה טוב והוא חזר בעצב ואמר שמלאך לא יכול לברך מלאך!!

נכתב על ידי יסמינוש12 , 19/10/2007 22:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתם יודעים שאהבה כואבת..

אני מאוהבת במישהו,הוא יודע אבל הוא מאוהב במישהי אחרת זה ממש כואב לי..

אני רק בת 12 וחצי את הנשיקה הראשונה שלי אני רוצה איתו..

נכתב על ידי יסמינוש12 , 19/10/2007 22:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  יסמינוש12

בת: 29

ICQ: 324505963 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליסמינוש12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יסמינוש12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)