לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הפיה הקטנה.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

למההההההה????


הפוסט הזה הוא רק לאנשים שקראו את הארי פוטר השביעי (הארי פוטר ואוצרות המוות) או לאנשים שלא אכפת להם שיהרסו להם את הספר.

מי שלא אחד מהשניים שלא יקרא!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

למההההה????

אני שונאת את בלטריקס לסטריינג' שונאתתתת!!!!!!!

היא סתם וואנאבי פריקית והיא עושה את עצמה אפלהההה!!!!!!!

או שלא.. היא באמת כזאת אבל היא וונאבי וולדמורט שזה יותר גרוע..

למה היא הייתה חייבת להרוג את דובי?

דובי הקטן והחמוד שלי ודווקא עכשיו?

דווקא כשהוא הציל את הארי, רון, הרמיוני, דין, אוליבנדר, לונה ואת גריפהוק

היא הייתה חייבת להרוג אותו נכוןןןןןן????????.

אז זהו שלאאאא!!!

זה הכל בגלל ג'יי.קיי.רולינג המעצבנת שאמרה לה לעשות את זה

עכשיו אני מעוצבנת על כל העולם רק בגללה!

זהו החלטתי אני עושה חרם נגד בלטריקס ומעכשיו אני קוראת לה בלאחסטיקס ולא איכפת לי כלום!!!!!!!!!! היא הרגה את דובי אז עכשיו היא תשלםםםםםםם!!!!!!!

היא לקחה את דובי שלי!!! ועל זה אני לא אסלח לה!!!!!!

דובייייי!!!!!!!!!!!!!!

אני מתגעגעת אליך!!!!!!!

תחזור אלי!!!!!!!!!

טוב אני חייבת ללכת כדי לתכנן את המסע נקמה שלי על בלטריקס (אני אשמח אם תעזרו לי)

בעיי

נ.ב.

דובי!!!!!!!!!!!!!!!



נכתב על ידי הפיה הקטנה. , 31/10/2007 16:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדששש


יש לי עיצוב חדש

אם אתם גם רוצים עיצוב יפההה תכנסו לבלוג הזה:

http://israblog.co.il/nanafiles/upload/Xternal/IsraBlog/16/23/40/402316/posts/12035074.jpg

היא כלכך מוכשרתתתתתת

כדי לראות עוד עיצוב שהיא עשתה תיכנסו לבלוג של שושקס שבלנקוקיה.

ותגיבו בבקשההה =]

נכתב על ידי הפיה הקטנה. , 21/10/2007 22:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשוןןןן :)


היי לכם!

אמ, זה הפוסט הראשון שלי..

תתכוננו לטלנובלה!!!

חחח סתםם XD

החיים שלי לא כאלללה סוערים =/

אני סתם ילדה.. שכותבת על החיים שלה.

וזהו.

מקווה לראותכם בהמשך!

 

הפיה הקטנה.

נכתב על ידי הפיה הקטנה. , 19/10/2007 23:54  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





390
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)