לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוזיקה

רק מילים לשיריםםם .. אני חולתתת מוזיקההההה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


j
נכתב על ידי bennnnn , 25/10/2007 20:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הכוח שבאהבה

 

איך החום שלך מכה

בגופי הוא לא מרפה

ושפתיי צמאות כל כך

אבל את בשלך..

 

שוב את שתי עיניי עוצם

מנסה להתחכם

מפקפק ומתלהב

אבל את בכלל לא שמה לב..

 

פזמון:

כי שאת לא נמצאת איתי

מטריפה את נשמתי

מאוהב בך עד כאב

לא מרפה ולא עוזב אותך..

 

העוצמה שבתוכי

משתוללת במוחי

ואני עכשיו חזק

בגללך לומד את המשחק..

נכתב על ידי bennnnn , 21/10/2007 13:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לוחמת

 

מספרים עליי שאני קצת השתנתי

ואומרים שאבדתי את התמימות

לו רק ידעת את הדרך שעברתי

כדי למצוא לי איזה רגע של שלמות

 

ולפניי עומד אדם שמתבונן לו

ומחפש את השינוי שחל עליו

ולא מוצא דבר מוזר שהשתנה בו

חוץ מהצבע שהחזרתי ללחייו

 

פזמון:

ויש לי חשק לפעמים לצעוק חזק אל העולם

על מי את בשבילי ומה שאת נותנת

ויש לך כוח של צבא שלם

אך את נגד כולם

זה עושה אותך למה שאת לוחמת..

 

אז מספרים עליי שאני קצת השתנתי

וזה נכון כי החיוך שב אל פניי

פינה שקטה אני אצלך מצאתי

את לי הכל את לי בחירת אהבותיי..

נכתב על ידי bennnnn , 21/10/2007 13:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  bennnnn

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbennnnn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bennnnn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)